کد خبر: 540450
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۱:۴۸:۵۹
| |

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس:

خروجی مذاکرات منطبق بر قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باشد

نماینده ملایر در مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی با 1+4 تاکید کرد خروجی مذاکران وین باید منطبق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران باشد.

خروجی مذاکرات منطبق بر قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باشد
کد خبر: 540450
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۱:۴۸:۵۹

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+4 در وین اظهار داشت: امروز نمایندگان مجلس از هیات رئیسه خواستند تا با دولت بخواهند تا گزارشی از متن مذاکرات به مجلس بدهد و وکلای ملت از چند و چون مذاکرات مطلع شوند.

به گزارش فارس، وی افزود: اینکه به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران توجه نشود، دلخوری نمایندگان مجلس را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: مسؤولان شورایعالی امنیت ملی باید دقت کنند متن مذاکرات با اتحاد جلو برود و زمینه تفرقه را فراهم نکند. 

بیگی نژاد گفت: میثاق همه‌ی مسؤولان باید قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم و صیانت از منافع ملت ایران باشد؛ تیم مذاکره کننده کشورمان هم باید به مجلس اطلاع دهد که در این چارچوب چه اقداماتی داشته و چهگونه مذاکره کرده است مثلاً، آیا نفت بدون محدودیت فروش رفته و پول آن بدون محدودیت گرفته شده است یا نه؟

وی در پایان افزود: جمعی از نمایندگان مجلس امروز ‌جلسه‌ای درباره بررسی مذاکرات وین داشتند و از دولت و تیم مذاکره کننده توقع است که قانون رسمی کشور اجرا شود نه کمتر و نه بیشتر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها