کد خبر: 539548
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۰۹:۳۵:۰۳
| |

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر:

فرایند رای به طرح صیانت قانونی و با رای صحن علنی بوده است

نماینده ملایر در مجلس گفت: طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در صحن علنی مطرح و با موافقت نمایندگان به کمیسیون مشترک ارجاع شد و سپس رئیس مجلس خواستار برگشت این طرح به صحن شد و مجدداً رأی‌گیری و برای بررسی به کمیسیون مشترک ارجاع شد که همه فرایند رای‌گیری‌ها قانونی بود.

فرایند رای به طرح صیانت قانونی و با رای صحن علنی بوده است
کد خبر: 539548
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۰۹:۳۵:۰۳

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکری در مورد برخی انتقادات نسبت به طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، اظهار داشت: این طرح در صحن علنی مطرح و تصویب و سپس با موافقت نمایندگان به کمیسیون مشترک برای بررسی ارجاع شد و سپس رئیس مجلس خواستار برگشت این طرح به صحن شد و مجدداً رأی‌گیری و برای بررسی به کمیسیون مشترک ارجاع شد اما امروز عده‌ای سوپرمن بازی در می‌آورند و از این طرح انتقاد می‌کنند.

به گزارش فارس، وی افزود: علیرغم اینکه کمیسیون مشترک جلسات زیادی را برای بررسی این طرح برگزار کرد اما معاونت قوانین می‌گوید باید از دستور کار خارج شود، چرا با دست خودمان، خودمان را نابود می‌کنیم، این چه رفتاری است. در این رابطه از رئیس و تیم رسانه‌ای گلایه داریم؛ تا کی باید جوابگوی این رفتارها باشیم و چند بار جواب یک مسئله را بدهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها