کد خبر: 538963
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۲:۱۱:۴۳
| |

سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش:

توان دفاعی نیرو زمینی ارتش برای اجرای هرگونه ماموریتی ارتقا یافته

فرمانده کل ارتش گفت: توان دفاعی نیروی زمینی ارتش برای اجرای هرگونه ماموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.

توان دفاعی نیرو زمینی ارتش برای اجرای هرگونه ماموریتی ارتقا یافته
کد خبر: 538963
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۲:۱۱:۴۳

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که امروز ارائه شد بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با هم افزایی نیروی انسانی و تجهیزات فناوری روز، به دست آمده است.

به گزارش فارس، وی افزود: تجهیزات و فناوری‌های ارائه شده در نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات، بروز رسانی، ساخته، پرداخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده است. بدین ترتیب توان دفاعی نیروی زمینی برای اجرای هرگونه ماموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی نیروی زمینی گفت: همانگونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می‍‌شود راهبردها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه سازی شده، روش‍های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.

وی افزود: امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته می‌توان گفت نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌هایی که به آن محول شود آمادگی اجرای صد در صدی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها