امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

در حوزه امدادرسانی پیشتاز هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در حوزه امدادرسانی پیشتاز است و مردم، سابقه این نیرو را در سال‌های گذشته و در مقابله با آثار تخریبی ناشی از بلایای طبیعی مشاهده کرده‌اند.

در حوزه امدادرسانی پیشتاز هستیم
کد خبر: 538481
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۱۴:۰۲:۳۵

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص حضور این نیرو در عرصه کمک‌رسانی به مردم جنوب شرق کشور، گفت: نیروی زمینی ارتش همواره در راستای تحقق شعار «ارتش فدای ملت» در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی و کمک به مردم حادثه‌دیده، حاضر شده و به ارائه خدمت و امدادرسانی پرداخته است.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در حوزه امدادرسانی پیشتاز است، عنوان کرد: مردم، سابقه نیروی زمینی ارتش را در سال‌های گذشته و در مقابله با آثار تخریبی ناشی از بلایای طبیعی اعم از زلزله و سیل در کشور مشاهده کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستور فرمانده کل ارتش مبنی بر لزوم امدادرسانی به مردم کرمان، گفت: به محض اینکه این دستور صادر شد، ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرحجم‌ترین وسایل را پای کار آوردیم. همچنین مهندسی نیروی زمینی ارتش در اماکنی که نیاز بود، سامانه‌های خود را گسترده کرد و توانست خدمات حمل و نقلی را ارائه دهد که بخشی از آن توسط هوانیروز انجام شد.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: مهندسی نیروی زمینی ارتش بسیاری از رودخانه‌ها، نهرها و رودخانه‌های فصلی را لایروبی کرد و وزیر کشور نیز در همین رابطه از ما درخواست کرد که تا یک ماه بعد از امدادرسانی‌های اولیه نیز همچنان در منطقه حضور داشته باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از نیروهای ما همچنان در حال انجام وظیفه در منطقه هستند و کارهای خدماتی و امدادرسانی را دنبال می‌کنند؛ همچنین این عزیزان، ضمن بسترسازی و راه‌سازی، شبکه راه‌های روستایی مسدود شده را بازگشایی  کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها