کد خبر: 535747
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۲:۳۰:۲۲
| |

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

به سیادت هوایی رسیده ایم که در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز جایگاه این نیرو در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت شریف ایران اسلامی از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است بطوریکه در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.

 به سیادت هوایی رسیده ایم که در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم
کد خبر: 535747
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۲:۳۰:۲۲

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز طی بازدیدی که بصورت سرزده از مواضع پدافندی مستقر در جزایر سیری، تنب بزرگ و بوموسی انجام شد، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان‌های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایلنا، از روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه این مواضع پدافندی، ضمن عرض تسلیت بمناسبت ارتحال عالم و مرجع عالیقدر شیعه آیت‌الله صافی گلپایگانی، گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته حرکت‌های عظیم و دستاوردهای بسیاری داشته است که تبیین این دستاوردهای ارزنده و ارزشمند برای نسل جوان بویژه کارکنان وظیفه بسیار حیاتی و حائز اهمیت است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به اینکه صلابت و اقتدار نیروهای مسلح و ولایی کنونی با دوران پیش از انقلاب که نیروهای نظامی کاملا مطیع و فرمانبر بیگانگان و مستشاران بودند متفاوت است، اظهار داشت: توانمندی و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بویژه نیروی پدافند هوایی به برکت حضور همیشه در صحنه ی مردم، انقلاب اسلامی و پیروی از فرمایشات مدبرانه و فرزانه ی رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه در دوران ستم شاهی یک خانواده صرفاً برای مملکت تعیین و تکلیف می کرد ولی امروز مردم کاملا در تعیین سرنوشت خود و مملکتشان دخیل هستند، گفت: امروز هموطنان عزیزمان با حضوری فعال و با بصیرت در انتخابات شوراها، نمایندگان مجلس، رئیس جمهوری، مجلس خبرگان و... می‌توانند منشا خیر و برکت برای ایران اسلامی باشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز جایگاه نیروی پدافند هوایی ارتش در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت شریف ایران اسلامی از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است بطوریکه در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها