رئیس ستاد دهه فجر استان تهران:

برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن تابع تصمیم ستاد ملی کروناست

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: ستاد دهه فجر در برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن تابع ستاد ملی کرونا است.

برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن تابع تصمیم ستاد ملی کروناست
کد خبر: 535020
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۴:۵۵:۰۲

سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در این جلسه بیان کرد: برای اجرای مراسم انقلاب و تعظیم شعائر دینی باید غیرت دینی و انقلابی بکار گرفته شود و ادارات و نهادها و حتی بخش های خصوصی که یک نمونه آن وجود ۴۰۰۰ بانک  در استان تهران است ، را می توان با نصب یک پرچم که نماد انقلاب اسلامی است را با توجه به حساسیت های بوجود آمده خنثی کرد.

به گزارش ایسنا، وی با تقدیر از زحمات و برنامه ریزی های کمیته های ۲۶ گانه ستاد دهه فجر شهرستان ورامین اظهار کرد: برنامه های کمیته احصا شده است و برای این برنامه ها زحمات زیادی کشیده شده است ، امیدواریم در مرحله عمل نیز این برنامه ها به اجرا برسد و لازم است کمیته ها برای هماهنگی بیشتر با یکدیگر رایزنی کافی را داشته باشند.

حجت الاسلام محمودی در خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به شرایط  کرونایی کشور گفت: قبلا نیز مکررا تاکید شده که تمام برنامه ریزی های ما برای این است که راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگزار شود ؛ ولی در اجرای مراسم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و رنگ بندی ها شاخصه نوع برگزاری مراسم را در شهرها مشخص می کند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ادامه داد: نظر به اینکه یوم الله ۲۲ بهمن در سال جاری مقارن با روز جمعه گشته است ، جمع بندی راهپیمایی به این صورت است که اتمام آن به سوی نماز جمعه های جمعه ختم گردد و لازم است برنامه ریزی های به سمت این موضوع صورت گیرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در پایان بیان کرد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طرف مردم عزیز و برنامه‌ریزی مسئولان وزرات بهداشت هر چه زودتر بیماری کرونا به سمت کاهش و نزول پیش برود تا آحاد مردم با فراغ خاطر در اماکن عمومی و برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر که جشن حقیقی است، حاضر شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها