کد خبر: 534808
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۱۶:۵۹:۱۶
| |

قطع اینترنت در یمن محکوم است اما طرح صیانت در ایران واجب!

آنچه مایه تأسف بوده، این است که مشاهده می‌شود سازمان‌های بین المللی اسلامی از جمله سازمان همکاری اسلامی خفقان گرفته و در برابر این همه آدم کشی و مظلوم کشی سکوت کرده اند.

قطع اینترنت در یمن محکوم است اما طرح صیانت در ایران واجب!
کد خبر: 534808
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۱۶:۵۹:۱۶

خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه تهران گفت: فاجعه انسانی در این کشور در حال اتفاق است و ائتلاف عبری و عربی مدام در حال بمباران یمن هستند و با بمباران اخیر ۶۰ نفر از زنان و کودکان و غیر نظامیان این کشور به شهادت رسیده و صد‌ها تن دیگر مجروح شدند.

سید احمد خاتمی با اشاره به اقدام به قطع سیستم اینترنت این کشور به منظور شنیده نشدن صدای مردم مظلوم یمن از سوی جهانیان گفت: آنچه مایه تأسف بوده، این است که مشاهده می‌شود سازمان‌های بین المللی اسلامی از جمله سازمان همکاری اسلامی خفقان گرفته و در برابر این همه آدم کشی و مظلوم کشی سکوت کرده اند.

وی افزود: سازمان‌های بین المللی به اصطلاح حقوق بشری نیز در حالی که انصارالله یمن به دفاع از خود پرداختند و در مقابل تهاجمات پاسخ داده است، انصارالله را محکوم کردند، اما متجاوزان را محکوم نکردند و این یعنی جای ظالم و مظلوم عوض شده است.

امام جمعه موقت تهران همچنین با انتقاد شدید از سازمان‌های حقوق بشری در قبال مردم مظلوم یمن گفت: بشریت باید به فکر ایجاد مجامع بین المللی حقوقی دیگر باشد چرا که این مجامع به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند، حقوق بشر است.

گفتنی است احمد خاتمی از موافقان محدودیت اینترنت در ایران است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها