غریب آبادی در دیدار با سفرای لهستان و هند:

امروز رویکرد غربی بر حقوق بشر غلبه دارد

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در دیدار با سفرای لهستان و هند، ضمن تشریح سیاست‌های حقوق بشری و دیپلماسی قضائی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی تهران برای گفتگوها و توسعه همکاری های حقوقی و قضائی با دو کشور را اعلام کرد.

امروز رویکرد غربی بر حقوق بشر غلبه دارد
کد خبر: 534552
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۴:۱۷:۱۲

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با «ماچی فائوکوفسکی»، سفیر لهستان در ایران و «گددام دارمندرا»، سفیر هند در تهران به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، در این دیدارها، غریب‌آبادی ضمن تشریح سیاست‌های حقوق بشری و دیپلماسی قضائی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی تهران برای گفتگوها و توسعه همکاری های حقوقی و قضائی با دو کشور را اعلام کرد.

غریب آبادی در دیدار سفیر هند، با اشاره به اشتراکات فرهنگی میان دو کشور، گفت: متاسفانه امروز رویکرد غربی بر حقوق بشر غلبه دارد و نگاه حقوق بشری کشورهای در حال توسعه و اصل احترام به تنوع فرهنگی لحاظ نمی شود؛ کشور هند می تواند نقش موثری در مقابله با این رویکرد یکجانبه گرائی ایفاء کند.

سفرای هند و لهستان نیز علاقمندی کشورهای خود به تبادل تجربیات و بازدیدهای قضایی و همچنین توسعه همکاری ها در این حوزه را ابراز نمودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها