یک نماینده افشا کرد:

نساجی قائم‌شهر به سرمایه‌گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شده

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس گفت: یک هفت‌تپه دیگر و یک هپکوی دیگر در مازندران در حال وقوع است و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بیت‌المال در نساجی قائم‌شهر در شرف نابودی است.

نساجی قائم‌شهر به سرمایه‌گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شده
کد خبر: 533893
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۳:۴۹:۱۱

کیوان مرادیان، نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: یک هفت‌تپه دیگر و یک هپکوی دیگر در مازندران در حال وقوع است و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بیت‌المال در نساجی قائم‌شهر در شرف نابودی است.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: در سال ۸۸  این کارخانه توسط بانک ملی به سرمایه‌گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شد و قرار بود سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورویی با ۲ هزار شغل در مرحله اول تا سال ۹۰ انجام شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس گفت: ۱۳ سال از آن زمان می‌گذرد اما نه از ۱۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خبری است و نه از ۲ هزار شغل.

مرادیان ادامه داد: ‌این کارخانه با کمتر از ۴۰۰ نفر و با تجهیزات فرسوده و با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی به بیمه و مالیات و بانک‌ها و با حمایت ستاد اجرایی و شورای تامین استان و شهرستان در حال فعالیت است.

وی تأکید کرد: قوه قضائیه به این مسأله ورود کند و هیات واگذاری‌ها نیز مسأله را بررسی و مالکیت این مجموعه را به دست بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی توضیح بخواهید که چرا تضییع حقوق بیت‌المال در این مجموعه انجام شده است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها