کد خبر: 531758
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۲:۴۵:۵۴
| |

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت:

پرونده سانچی در دادگاه های چین و هنگ کنگ در حال رسیدگی است

غرامت بیمه بین المللی ۲۱ خانواده کشتی سانچی پرداخت شد

سخنگوی دولت درمورد آخرین جزئیات پرونده کشتی سانچی گفت: دعوایی برای تعیین مسئولان و میزان تقصیر هر کدام از کشتی ها مطرح است که در دادگاه هایی در چین و هنگ کنگ در حال رسیدگی است که هنوز منجر به صدور رای قطعی، نشده است.

پرونده سانچی در دادگاه های چین و هنگ کنگ در حال رسیدگی است
کد خبر: 531758
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۲:۴۵:۵۴

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده نفتکش سانچی، گفت: پرونده سانحه کشتی نفتکش سانچی از نظر حقوقی بین مالکان دو کشتی و شرکتهای بیمه گر کشتی ها و به عنوان پرداخت کننده خسارتها، علیه یکدیگر در جریان است. علاوه بر این، دعوای برخی کشورها در زمینه آلودگی دریایی، هزینه های عملیات نجات کشتی و اطفای حریق نیز علیه مالکان دو کشتی و شرکت های بیمه در جریان است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت ادامه داد: دعوایی برای تعیین مسئولان و میزان تقصیر هر کدام از کشتی ها مطرح است که در دادگاه هایی در چین و هنگ کنگ در حال رسیدگی است که هنوز منجر به صدور رای قطعی، نشده است. در مورد خانواده جانباختگان عزیز نیز، شرکت ملی نفتکش ایران بلافاصله بعد از حادثه و قبل از آنکه شرکت بیمه بین المللی بخواهد، اقدامی انجام دهد در جهت تسهیل ارائه خدمات به این خانواده ها، پرداخت غرامت، گواهی فوت خدمه کشتی سانچی صادر و غرامت بیمه بین المللی ۲۱ خانواده پس از مراحل قانونی به آنها پرداخت شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها