احمدی‌نژاد: فردین چهار تا خانه آنطرف تر از ما زندگی می‌کرد

فردین که خدا او را رحمت کند، چهار تا خانه آنطرف تر از ما زندگی می کرد... خیلی مشهور بود ولی مانند بقیه مردم محل زندگی می کرد. مردم اصلا حس نمی کردند او تافته جدا بافته است یا او فکر کند مردم پایین تر از او هستند.

احمدی‌نژاد: فردین چهار تا خانه آنطرف تر از ما زندگی می‌کرد
کد خبر: 530927
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۱۵:۰۵:۵۹

احمدی نژاد درباره سینما و هنرمندان در گفت‌وگویی گفت:

*قبل انقلاب سینما می‌رفتم. فیلم هایی مانند ده فرمان را دیدیم که آن زمان جزو فیلم های برجسته بود. قیصر، گوزن ها و رضا موتوری را هم دیدیم. بازی خوب بهروز وثوقی که خودش سطح فیلم را بالا می برد.

*دوره ما دوره فردین و بیک ایمانوردی بود. فردین که خدا او را رحمت کند، چهار تا خانه آنطرف تر از ما زندگی می کرد... خیلی مشهور بود ولی مانند بقیه مردم محل زندگی می کرد. مردم اصلا حس نمی کردند او تافته جدا بافته است یا او فکر کند مردم پایین تر از او هستند...

*چند فیلم ساخته شد که مستقیماً خطاب شان به خود من بود و نقد می‌کردند و من از این بابت خوشحال بودم. البته بعضی جاها بی انصافی هم می‌شد ولی باز هم خوشحال بودم. به من می گفتند ولی من گفتم اجازه بدهید آزادی را تنفس کنیم.

*در آن فضای امنیتی، من دستور می‌دادم فلان هنرمند باید بیاید. آنها هم گفتند باشد ولی پنهانی تلفن می زدند و می گفتند اگر بیایی تو را می گیریم! 

*مگر می شود به یک ایرانی بگوییم به کشورت نیا؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها