رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد:

لزوم دقت و جدیت در تردد افراد از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی

تاکید بر انجام تست کرونا از همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند

رئیس‌جمهور گفت: تکمیل زیرساخت‌ها در برخی شهرها برای موارد ضروری و استثنایی با تشخیص وزارت بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از اجتماع و ازدحام جمعیت و خطر شیوع بیماری مجوزهای لازم صادر شده تا مشکلی برای شهروندان بوجود نیاید.

لزوم دقت و جدیت در تردد افراد از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی
کد خبر: 529831
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۳:۵۳:۳۸

سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت توجه به واکسیناسیون مهاجران افغانستانی و سایر کشورها که به هر شکلی در کشور حضور دارند، اظهارداشت: برای قطع زنجیره بیماری و جلوگیری از شیوع کرونا ضرورت دارد برای واکسیناسیون همه افراد بویژه مهاجرین اقدام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیسی همچنین با تاکید بر انجام تست کرونا از همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند، گفت: لازم است استان های مرزی تردد افراد از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را با دقت و جدیت کنترل کنند و از همه این افراد تست کرونا گرفته شود و به برگه های تست که بعضا جعلی هستند، اکتفا نکنند چرا که هرگونه سهل انکاری در این زمینه در حقیقت زحمات همه کادر درمان و دست اندکاران مقابله با کرونا را از بین می برد.

رئیس جمهورهمچنین با اشاره به ضرورت پیگیری واکسیناسیون عمومی بویژه اهمیت تزریق دوز سوم، اظهارداشت: بدون تردید واکسیناسیون عمومی می تواند در مقابل ویروس کرونا مصونیت ایجاد کند و باید با قوت ادامه یابد. همچنین طرح شهید سلیمانی در پیش بینی و پیشگیری از بیماری کرونا برکات فراوانی داشته است و ادامه آن ضروری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها