کد خبر: 529755
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۹:۲۹:۳۳
| |

حسینعلی شهریاری، نماینده مجلس:

دخالت برخی نمایندگان در انتصابات دولت نگران کننده است

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دخالت نمایندگان در انتصابات به رغم تذکر رهبری یک آفت بزرگ است، گفت: باید مسئولان قوی و توانمند در مسئولیت‌ها منصوب شوند.

دخالت برخی نمایندگان در انتصابات دولت نگران کننده است
کد خبر: 529755
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۹:۲۹:۳۳

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، در دیدار تصویری خرداد ماه سال جاری به نمایندگان مجلس تاکید کردند که یکی از آسیب‌ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی و انتصابات است که باید از آن اجتناب شود.

به گزارش مهر، وی افزود: این هشدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایندگان مجلس باید فصل الخطاب برای آنها باشد اما متأسفانه این روزها از گوشه و کنار استان خبرهایی مبنی بر سهم‌خواهی و دخالت برخی نمایندگان در انتصابات را شنیده‌ایم که واقعاً جای نگرانی دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دخالت‌ها به حدی زیاد بوده که ائمه جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

وی با تاکید براینکه دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات قابل قبول نیست، تصریح کرد: انتصاب مدیران و مسئولان انقلابی، کارآمد، مجرب، پاکدست، توانمند و خوشفکر می‌تواند برای دولت دستاوردهای بزرگی داشته باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً تا زمانی که مدیران همفکر با جریان دولت و استاندار جدید در سیستان و بلوچستان منصوب نشوند کار پیش نمی‌رود و این یک مشکل جدی است که ما در سطح استان خودمان به آن دچار هستیم.

شهریاری با اشاره به اینکه مسببین وضع موجود تاکنون مانع تحول در استان سیستان و بلوچستان شده‌اند، اظهار کرد: این روزها هر حرکتی که دولت، مجلس و حتی دستگاه‌قضایی می‌خواهند انجام دهند مسببین وضع موجود و برخی دیگر آماده‌اند و در فضای مجازی و رسانه‌های داخلی و خارجی به دنبال جوسازی و شایعه پراکنی و سنگ‌اندازی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی و خصوصاً استاندار سیستان و بلوچستان نباید تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار بگیرد، گفت: همه باید بدانند که دولت جدید بر سر کار آمده و یکی از آسیب‌هایی که مانند گذشته گریبان دولت و نمایندگان را گرفته است، سفارش یا بهتر بگوییم دخالت گروه‌های فشار در امور جاری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها