آقا تهرانی،رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

حق‌مداری از ویژگی مهم سردار سلیمانی بود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حق‌مداری را از ویژگی مهم شهید سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: برخلاف برخی که فقط شعار می‌دهند حاج قاسم اهل عمل و پای کار بود.

حق‌مداری از ویژگی مهم سردار سلیمانی بود
کد خبر: 529607
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۲:۴۸:۱۳

مرتضی آقا تهرانی در ویژگی شخصیتی حاج قاسم سلیمانی گفت: دو ویژگی در شخصیت حاج قاسم بارز بود خلوص و عمل صالح یعنی اهل ایمان و عمل صالح بود و به کارش اعتقاد داشت. حضرت آقا و جبهه مقاومت را باور داشت و برخلاف برخی که فقط شعار می‌دهند حاج قاسم اهل عمل و پای کار بود.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،  گفت: راه حاج قاسم به واسطه ارتباط با خدا تا ابد ادامه دارد، حق‌مداری از ویژگی مهم سردار سلیمانی بود ما باید در مسیر حق استوار بمانیم و همدیگر را به حق‌مداری سفارش کنیم.

آقاتهرانی گفت: شهدا حیاتی دارند که بر اساس آیه قرآن، روزی الهی می‌گیرند و از لذتی که خداوند به آنان داده است، شاد و مسرور هستند و حاج قاسم از زمره شهیدانی است که به دلیل خلوص نیت، یاد و نامش تا ابد زنده می‌ماند.

وی گفت: برای ادامه راه شهید سلیمانی باید در رفتار و کارهای خود دقت بیشتری کنیم نیازی به تبلیغات نیست آن کسی که باید ببیند می‌بیند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی در کمک به مردم عراق و مبارزه با داعش، گفت: شهید سلیمانی اعلام کرد تا سه ماه دیگر خبری از حاکمیت داعش در جهان نخواهد بود و پرچم داعش پایین می‌آید. همه مردم دیدند وقتی اخلاص در کار باشد نصرت پروردگار حتمی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها