کد خبر: 529140
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۲:۰۸:۱۶
| |

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت:

دولت خود را مکلف به بهبود وضعیت اینترنت می داند / نظرات کارشناسی طرح صیانت را به مجلس ارائه دادیم

سخنگوی دولت گفت: وزارت ارتباطات به نمایندگی از دولت نظرات کارشناسی خود و بسیاری از نگرانی های مردم، اصحاب رسانه و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در خصوص طرح مزبور را جمع بندی و به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.

دولت خود را مکلف به بهبود وضعیت اینترنت می داند / نظرات کارشناسی طرح صیانت را به مجلس ارائه دادیم
کد خبر: 529140
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۲:۰۸:۱۶

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربرد فضای مجازی، طرحی است که از سوی تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تهیه و به مجلس ارائه شده است. وزارت ارتباطات به نمایندگی از دولت نظرات کارشناسی خود و بسیاری از نگرانی های مردم، اصحاب رسانه و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در خصوص طرح مزبور را جمع بندی و به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا، او گفت: دولت عمیقا معتقد است دسترسی مردم به شبکه فضای مجازی، پرسرعت، با کیفیت، ارزان و امن یکی از حقوق مهم شهروندی است و دولت خود را مکلف به بهبود وضعیت اینترنت و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی قانونی می داند.

او ادامه داد: در همین راستا در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی، به پیشنهاد وزارت ارتباطات بر لزوم بهره گیری از منظومه های ماهواره ای برای تامین اینترنت مناطق دور افتاده و ایجاد پایداری و ارتقا کیفیت شبکه تصمیم گیری شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها