روزنامه کیهان:

رسانه‌های تل آویو مقاماتشان را به سخره می‌گیرند

شبکه صهیونیستی «کان» ساده لوحی و لاف زنی مقامات این رژیم را درباره سهولت حمله هوایی به ایران و بازگشت جنگنده‌ها به فلسطین اشغالی پس از اجرای عملیات علیه برخی نقاط مشخص شده را تمسخر کرد.

رسانه‌های تل آویو مقاماتشان را به سخره می‌گیرند
کد خبر: 528832
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۰۷:۱۷:۱۷

روزنامه کیهان نوشت: شبکه صهیونیستی «کان» در برنامه طنز انتقادی، تهدیدات رژیم اشغالگر درباره حمله به ایران و برنامه‌های مسئولان این رژیم برای اجرای چنین حمله‌ای را به سخره گرفت.

این شبکه ساده لوحی و لاف زنی مقامات این رژیم را درباره سهولت حمله هوایی به ایران و بازگشت جنگنده‌ها به فلسطین اشغالی پس از اجرای عملیات علیه برخی نقاط مشخص شده را تمسخر کرد.

در این برنامه طنز یکی از طنزپردازان درباره واکنش ایران به حملات رژیم صهیونیستی سوال می‌پرسد. طنزپرداز دیگری می‌گوید پیش بینی این را هم کرده‌ایم. پیش‌بینی می‌کنیم پس از حمله ما، ایران فورا حمله موشکی کند.او سپس در ادامه نقشه سرزمین‌های اشغالی را نشان می‌دهد که در آن تعداد زیادی نقاط قرمز به عنوان اهدافی که ایران آن‌ها را هدف قرار خواهد داد مشخص شده است و می‌گوید: علاوه بر این حزب الله نیز موشک‌هایی به این اهداف شلیک خواهد کرد. حماس نیز باران موشک‌های خود را بر سر این مناطق می‌ریزد.

این طنزپرداز درباره میزان خسارات ناشی از حملات موشکی ایران، حزب الله و حماس، با نشان دادن یک نقطه فرضی روی نقشه گفت: یک منزل در اینجا قرار دارد که آسیبی نمی‌بیند و تعداد اندکی از مردم زنده می‌مانند. طنزپرداز در پاسخ به این پرسش که با این حال باز هم باید به نیروی هوایی بگوییم برای این حمله آماده باشد؟ گفت: بله، چون اینگونه «کار ما تمام است».گزارش‌ها در هفته‌های اخیر نشان داده است که ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران آماده نیست. همچنین چندی پیش ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از رویکرد نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ایران و آمریکا، ادعاهای اخیر علیه تهران را لفاظی‌های تو خالی خواند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها