کد خبر: 528256
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۰۹:۱۵:۴۶
| |

قاسم ساعدی،نماینده مجلس:

نباید از دولت توقع حل فوری مشکلات را داشته باشیم

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: ما نباید عجولانه عملکرد دولت سیزدهم را مورد قضاوت قرار دهیم و از آنان توقع رفع فوری و کوتاه مدت مشکلات کشور را داشته باشیم.

نباید از دولت توقع حل فوری مشکلات را داشته باشیم
کد خبر: 528256
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۰۹:۱۵:۴۶

قاسم ساعدی با بیان اینکه باید به دولت سیزدهم فرصت دهیم تا مشکلات کشور را حل کند، گفت: دولت سیزدهم به دنبال ایجاد عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و برخورد با رانت‌خواران است و باید به دولت مجال دهیم تا اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات انجام دهد.

به گزارش مهر،وی بیان کرد: هنوز برخی از مدیران دولت سابق در دولت فعلی مشغول به کار هستند و منتظر هستیم که دولت جدید برنامه‌های خود را عملیاتی کند و نباید قصاص قبل از جنایت کنیم. باید به دولتمردان فرصت رفع مشکلات کشور را بدهیم.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در صورتی که دولت وعده‌های خود را عملیاتی نکند، ما باید به سمت ابزارهای نظارتی چون تحقیق و تفحص و سوال از وزرا برویم و این حق و ابزار قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است اما نباید در این زمینه عجله کرد و باید به دولت فرصت داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نباید عجولانه عملکرد دولت سیزدهم را مورد قضاوت قرار دهیم و از آنان توقع رفع فوری و کوتاه مدت مشکلات کشور را داشته باشیم. حداقل چندین ماه طول می‌کشد که دولت سیزدهم مشکلات را شناسایی و برای آن راهکارهایی را بیندیشد و برنامه‌ریزی کند.

ساعدی با بیان اینکه اولویت اصلی دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم باشد، گفت: در بودجه سال آینده هم باید این نگاه وجود داشته باشد و مردم باید بهبود وضعیت معیشتی را سر سفره‌های خود ببینند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رئیس‌جمهور و دولتمردان در سفرهای استانی خود به مردم وعده‌هایی داده‌اند که حتماً باید در زمان بررسی لایحه بودجه سال آینده اعتبارات لازم برای تحقق این وعده‌ها در نظر گرفته شود و مجلس هم پیگیر این مسئله و تحقق وعده‌های استانی دولت است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها