کد خبر: 528190
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۱۰:۴۶:۴۶
| |

امیر دریا دار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش:

دیپلماسی دفاعی دریایی بیانگر اقتدارمان است

معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ظرفیت دیپلماسی دفاعی دریایی ایران با دنیا بیانگر اقتدار فزاینده کشور است.

دیپلماسی دفاعی دریایی بیانگر اقتدارمان است
کد خبر: 528190
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۱۰:۴۶:۴۶

امیر دریا دار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران  روز پنجشنبه در همایش بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر افزود: حرکت امروز ایران به سمت دریای آزاد و برقراری دیپلماسی دفاعی دریایی با کشورهای منطقه و فرا منطقه بیانگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک به حرکت تمدن اسلامی است.

به گزارش ایرنا، وی با بیان این که در گام دوم انقلاب به این موضوع توجه جدی اشاره شده است، اظهار داشت: نیروی دریایی مصمم است با فرماندهان و مدیران آینده ای که در دانشگاه های امام خمینی نوشهر حضور دارند ،انشاءالله حرکت پر ارزشی را دنبال کند. و به طور یقین همه سرفصل های گام دوم انقلاب با همت و مشارکت جمعی در آینده اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به این که جوانانی که امروز در این دانشگاه آموزش و تربیت می بینند قطعا کسانی هستند که توانایی اجرای هفت سرفصل بیانیه گام دوم انقلاب را دارند ، گفت: نیروی دریایی ارتش همواره ظرفیت های دفاعی دیپلماسی دریایی را  در دریای آزاد کشورهای منطقه به مرحله اجرا می گذارد.

امیر سیاری ، تقوا، اخلاص، خلاقیت، خودباوری، اعتماد به نفس، ولایتمداری ،ابتکار، شهادت طلبی، علم و آگاهی داشتن، بصیرت، نگاه به آینده و  ایثار را از ویژگی های فرماندهان نیروهای مسلح  برشمرد و ادامه داد: این نیروهابا چنین خصیصه ها هیچ گاه از حجم کار نمی ترسند چراکه  برای رضایت خدا کار می کنیم تا بتوانیم اصول مدیریت و فرماندهی را به نحوی مطلوب اجرایی کنیم.

وی به مهم ترین شاخص های فرماندهان و مدیران الگو اشاره کرد و بیان داشت: ایمان به خدا و تقوا، ولایت مداری، شجاعت، صبر، اخلاص، پرهیز از تجمل گرایی، تواضع، نظم ، مشورت و تصمیم گیری، دانش و علم دشمن شناسی، دشمن ستیزی، توجه به نگهداری بیت المال، توجه به پژوهش و ایجاد انگیزه در کارکنان، اهتمام بهداشت و سلامت از جمله ویژگی های یک فرمانده مطلوب در نظام جمهوری اسلامی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها