کد خبر: 527319
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۱۰:۱۶:۱۴
| |

رییس جمهوری فرا رسیدن روز ملی قزاقستان را تبریک گفت

رییس جمهوری در پیامی به «قاسم ژومارت توکایف» فرا رسیدن سی‌امین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را تبریک گفت.

رییس جمهوری فرا رسیدن روز ملی قزاقستان را تبریک گفت
کد خبر: 527319
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۱۰:۱۶:۱۴

اعتمادآنلاین| ابراهیم رییسی در این پیام خطاب به قاسم ژومارت توکایف رییس جمهوری قزاقستان تاکید کرد: با کمال مسرت فرا رسیدن سی‌امین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا،رئیسی اظهار داشت: جمهوری قزاقستان در طول سی سال پس از استقلال، گام‌های مهمی را در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه و تأمین رفاه و امنیت شهروندان خود برداشته است. ابتکارات جمهوری قزاقستان در سه دهه گذشته در چارچوب ساختارهای منطقه‌ای و بین‌المللی بویژه سازمان همکاری شانگهای، سازمان همکاری اسلامی، اکو و سیکا، بیانگر اهتمام و توجه مقامات کشور شما به تحولات جهانی است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان همواره در جهت ارتقاء سطح همکاری‌ها در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و در راستای منافع متقابل، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای داشته‌اند که البته با توجه به ظرفیت‌های عظیم دو کشور دوست و برادر، از نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد. امیدوارم با بهره‌برداری فعالانه از توانمندی‌های موجود بتوانیم شاهد دستاوردهای بیشتری در مسیر گسترش و تعمیق تعاملات دو جانبه و چندجانبه باشیم.

رییس جمهوری در این پیام تصریح کرد: از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی ملت شریف جمهوری قزاقستان را مسألت دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها