کد خبر: 526959
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۲:۴۵:۵۵
| |

رسولی فاضل، نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی تشریح کرد:

حراج 1100 ردیف کالا از انبار‌های اموال تملیکی 30 استان

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با تشریح جزئیات برگزاری حراج روز جاری گفت: 1100 ردیف کالا از انبار‌های اموال تملیکی 30 استان به حراج گذاشته شد.

حراج 1100 ردیف کالا از انبار‌های اموال تملیکی 30 استان
کد خبر: 526959
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۲:۴۵:۵۵

اعتمادآنلاین| رسولی فاضل، نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با تشریح جزئیات برگزاری حراج روز جاری اظهار کرد: در مزایده روز جاری، حراج به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد و 1100 ردیف کالا به حراج گذاشته شده‌است و سه روز مهلت تعیین شده تا خریداران بازدید‌های خود را در استان‌ها انجام دهند و در نهایت در خصوص هر ردیف کالایی که مطرح می‌شود، قیمت می‌دهند و به بالاترین قیمت به‌فروش می‌رود.

به گزارش ایلنا، نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه شرکت در حراج برای عموم آزاد است خاطرنشان کرد: در حراج قبلی 254 ردیف کالا مطرح شد، اما در این حراج 1100 کالا به مزایده گذاشته شده است.

وی با تاکید بر لزوم الکترونیکی شدن برگزاری حراج‌ها اظهار کرد: اگر حراج‌ها به‌صورت الکترونیکی برگزار شود، سازمان اموال تملیکی موظف است روزانه حراج را انجام دهد. در این زمینه، برنامه‌ریزی‌ها برای افتتاح حراج الکترونیک در حال انجام است.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه 500 ردیف از کالا‌های موجود در حراج امروز فرش است، گفت: اطلاع‌رسانی‌های خوبی برای آگاه‌سازی شهروندان در خصوص حراج امروز صورت گرفت که منشاء آن حضور رئیس قوه قضاییه در انبار‌های اموال تملیکی بوده‌است.

وی با بیان اینکه کالا‌های تملیکی مربوط به 30 استان در حراج جاری حضور دارد، گفت: به‌منظور انجام بازدید‌های نوبه‌ای برای روز شنبه هفته آینده عازم استان قزوین خواهیم بود تا وضعیت انبار‌های اموال تملیکی این استان را مورد بررسی قرار دهیم.

رسولی فاضل در ادامه و در خصوص آخرین وضعیت تعیین تکلیف تجهیزات مونوریل قم اظهار کرد: در این زمینه شرکت مربوطه، شهرداری و استانداری پای کار هستند و جلسه‌ای در این خصوص و در حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم تشکیل شده و تمام تلاش‌ها در راستای عدم خروج این تجهیزات از استان قم است و تاکید ما استفاده از این تجهیزات در قم است.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در پایان خاطرنشان کرد: قرار بر این شد تا از این تجهیزات برای راه‌اندازی مونوریل قم استفاده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها