کد خبر: 526908
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 23 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز، سه‌شنبه 23 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.15M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54 دانلود ویدیو
کد خبر: 526908
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز صبح، سه‌شنبه 23 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.



باقری: بعضی به جای دیپلماسی دنبال مقصرنمایی هستند

علی باقری، رئیس هیات مذاکره کننده ایران در وین، گفت: بعضی بازیگران به جای دیپلماسی واقعی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می‌کنند. ما سریعا پیشنهادهای‌مان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف تلاش کردیم اختلافات کم شود. دیپلماسی، خیابانی 2 طرفه است. اگر اراده‌ای برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب و سریع هموار می‌شود.

سرقت تمام نمی‌شود مگر شرایط اقتصادی را درست کنید

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفته: دستگیری سارقان و برملا کردن جرائم آنها بخش سلبی کاهش جرم سرقت است که به طور حتم میزان اثربخشی آن کمتر است. در حالی که اگر سازوکارهای اجتماعی و اقتصادی جامعه رو به بهبود و اصلاح باشد، آمار سرقت و سارقان هم کاهش خواهد یافت.

اولویت آمریکا در مذاکرات وین چیست؟

جالینا پورتر، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، گفته: اولویت ما ازسرگیری سازنده مذاکرات است، در حالی که تمامی طرفین به دنبال دستیابی به بازگشت دوجانبه سریع به برجام باشند. الان خیلی زود است که بتوان گفت ایران به رویکردی سازنده‌تر روی آورده است.

مطالبات کالدرون پرداخت شد

سیدمجید صدری، سرپرست پرسپولیس از پرداخت تمام مطالبات کالدرون خبر داد و گفت که به زودی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود

پول‌پاشی به شکل یارانه نقدی دومینوی افزایش قیمت‌هاست

الیاس نادران، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آنچه در لایحه بودجه دیدم، افزایش مبلغ درآمد دولت و یارانه به مردم از محل حذف ارز 4200 تومانی است ولی شکل حمایت‌ها مشخص نیست؛ اگر به شکل یارانه‌های نقدی باشد پیش‌بینی آثار تورمی بیشتری می‌کنیم. پول‌پاشی و یارانه نقدی به مصرف‌کننده، دومینوی افزایش قیمت‌ها را در پی دارد.

سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به اسرائیل با محوریت ایران

پایگاه خبری «والا» به نقل از سه مقام رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا طی سه هفته آینده برای رایزنی درباره ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها