محسن اسلامی، دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب:

درمورد تجمعات فضای تعامل بین وزارت کشور و مجلس در حال شکل‌گیری است / مجلس قانون جامعی را در دستور کار قرار داده

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: دولت سیزدهم تاکید دارد که فضای آرام و شادابی را برای احزاب فراهم کند و این مهم برای وزارت کشور در اولویت قرار می‌گیرد.

درمورد تجمعات فضای تعامل بین وزارت کشور و مجلس در حال شکل‌گیری است / مجلس قانون جامعی را در دستور کار قرار داده
کد خبر: 526779
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۳:۵۸:۲۸

اعتمادآنلاین| محسن اسلامی، دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره جلسه امروز کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: تقاضای تاسیس حزب همدلی و توسعه ملی در جلسه امروز کمیسیون ماده 10 احزاب مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت، کمیسیون با فعالیت این حزب در سطح و گستره استانی با تغییر عنوان موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب ادامه داد: تقاضای تاسیس حزب معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی در جلسه کمیسیون مطرح شد که کمیسیون با فعالیت این حزب با تغییر گستره و عنوان موافقت کرد.

وی ادامه داد: گزارش برگزاری مجمع عمومی مجمع نیروهای خط امام در جلسه کمیسیون طرح و مورد تایید قرار گرفت.

اسلامی افزود: گزارش مجمع عمومی انجمن اسلامی دانشگاهیان اصفهان طرح شد که مورد تایید قرار گرفت و همچین بر اساس مواد قانونی 18 و 19 قانون احزاب، مقرر شد دبیرخانه کمیسیون نسبت به اعمال فرایند رصد، پایش و نظارت مستمر در خصوص عمل به مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب در حیطه احزاب ملی استانی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم تاکید دارد که فضای آرام و شادابی را برای احزاب فراهم کند و این مهم برای وزارت کشور در اولویت قرار می‌گیرد.

اسلامی گفت: هرچه ما پایبند به قوانین باشیم، رابطه بهتری را با احزاب خواهیم داشت.

وی درباره تجمعات معلمان و نحوه برخورد با آنها و اینکه چرا اساسا نتوانسته ایم در مورد برگزاری تجمعات به رویه واحدی برسیم، گفت: درخصوص برگزاری تجمعات فضای تعامل بین وزارت کشور و مجلس در حال شکل‌گیری است. در همین خصوص مجلس در حال کار کارشناسی است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده است. مجلس قانون جامعی را در دستور کار قرار داده است و این مسأله در کارگروه مشترک بین مجلس و وزارت کشور در حال بررسی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها