کد خبر: 526723
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۱:۰۸:۰۰
| |

مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه:

بودجه نهاد ریاست جمهوری شامل تجمیع چند ردیف از جمله سفرهای استانی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه درمورد شبهه افزایش چند برابری بودجه نهاد ریاست جمهوری، گفت: جمع ردیف‌های نهاد ریاست جمهوری یک هزار و 500 میلیارد تومان در سال جاری است که این رقم در بودجه سال 1401 به کمتر از 1500 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

بودجه نهاد ریاست جمهوری شامل تجمیع چند ردیف از جمله سفرهای استانی است
کد خبر: 526723
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۱:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید مسعود میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه درباره شبهه افزایش چند برابری بودجه نهاد ریاست جمهوری، گفت: این رقم شامل تجمیع ردیف‌هایی مثل معاونت حقوقی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ردیف‌های دیگر بوده و با توجه به این موضوع بودجه نهاد ریاست جمهوری کاهشی بوده است.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در نشستی خبری افزود: جمع ردیف‌های فوق یک هزار و 500 میلیارد تومان در سال جاری است که این رقم در بودجه سال 1401 به کمتر از 1500 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به غرض‌ورزی بانیان وضع موجود، ادامه داد: در دولت قبل وزرا نمی‌توانستند رییس دولت را ببینند اما در این دولت کدام جمعه بوده که دولت و شخص رییس‌جمهوری سفر استانی یا دیدار نداشته باشند.

وی تاکید کرد: علاوه بر کنترل و کاهش هزینه‌های جاری بخشی از همین بودجه هم برای حل مشکلات مردم، شهرها و روستاها در سفرهای استانی مصرف خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها