کد خبر: 526676
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 22 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز صبح، دوشنبه 22 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 دانلود ویدیو
کد خبر: 526676
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز صبح، دوشنبه 22 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.


برگزاری نشست اعضای برجام و آمریکا بدون حضور ایران

اعضای گروه چهار به علاوه یک و اتحادیه اروپا به عنوان مشارکت‌کنندگان برجام و ایالات متحده آمریکا یکشنبه شب درباره روند مذاکرات وین تشکیل جلسه دادند. شرکت‌کنندگان در این جلسه که بدون حضور ایران برگزار شد درباره آخرین وضعیت گفت‌وگوها بحث و تبادل نظر کردند.

تحریم 20 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکا توسط ایران

غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: در قانون موضوعی تحت عنوان مقابله به مثل وجود دارد و ایران بر اساس همین موضوع اقدام کرده و 20 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکا از جمله افراد دخیل در حوزه حقوق بشر را در لیست تحریمی قرار داده است.

پیش‌بینی درآمد 1000 میلیارد تومانی از تعویض پلاک

دولت در لایحه بودجه سال آینده که برای تصویب به مجلس ارائه داده، نیروی انتظامی را به ارائه خدمات آنلاین تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو مکلف کرده و پیش‌بینی درآمدی 1000 میلیارد تومانی را نیز از این محل داشته است.

قیمت حامل‌های انرژی و یارانه سال آینده تغییر نمی‌کند

میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفته: در سال آینده حامل‌های انرژی (برق، گاز و...) افزایش قیمت نخواهند داشت و در بودجه چنین چیزی مشخص نشده است.

سهمیه ارز دارو در شش ماه دوم امسال هنوز تخصیص نیافته است

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه «سه ماه از شش ماه دوم سال گذشته و هنوز سهمیه ارز دارو بلاتکلیف است» گفت: قطعاً هنگامی که ارز اقلام دارویی با تأخیر تخصیص پیدا کند، با کمبود مواجه می‌شویم، چرا که تامین ارز ارتباط مستقیمی با تامین دارو دارد.

اومیکرون به ترکیه رسید

وزیر بهداشت ترکیه از ثبت 6 مورد از نخستین موارد ابتلا به اومیکرون در این کشور خبر داد که یک نفر از آنها در استانبول و موارد دیگر در ازمیر شناسایی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها