کد خبر: 526308
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۰:۵۷:۴۶
| |

رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

اختیار بازگشایی مدارس به مدیران استانی داده شده

رییس جمهور گفت: اختیار بازگشایی مدارس به مدیران استانی داده شده است که به شکل موردی و مقطعی وضعیت مدارس را بررسی کنند و اگر در منطقه‌ای شرایط خاصی پیش آمد، صیانت از جان دانش‌آموزان را در اولویت قرار دهند.

اختیار بازگشایی مدارس به مدیران استانی داده شده
کد خبر: 526308
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۰:۵۷:۴۶

اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رییسی صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار از خدمات و زحمات پرستاران به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در قدردانی از پرستاران نباید به تشکر لفظی بسنده کرد و باید پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران را به عنوان یک مسئولیت قانونی دولت پیگیری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور با تشکر از همه دست اندرکاران واکسیناسیون عمومی اظهار کرد: دولت با جدیت واکسیناسیون عمومی را به منظور صیانت از سلامتی و جان شهروندان پیگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در مورد واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال باید با مطالعه علمی، نتایج واکسیناسیون در کشورهای دیگر را به شکل دقیق بررسی کنیم چرا که امروز مردم به دولت اطمینان دارند و باید این اعتماد و اطمینان حفظ شود.

رییسی درباره بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: این اختیار به مدیران استانی داده شده است که به شکل موردی و مقطعی وضعیت مدارس را بررسی کنند و اگر در منطقه‌ای شرایط خاصی پیش آمد صیانت از جان دانش‌آموزان را در اولویت قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها