کد خبر: 525607
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۷:۱۹:۰۰
| |

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا:

تدارک مصاحبه‌های گلخانه‌ای، رئیس‌جمهور را آسیب‌پذیر می‌کند/ آقای رئیس‌جمهور‍! خودتان را از رئیسان سال‌های قبل متفاوت کنید

یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: تدارک مصاحبه‌های گلخانه‌ای برای رییس قوه مجریه، اگر چه او را از گزند آفتاب و باران و باد رسانه‌ها محفوظ می‌دارد، اما به همان اندازه آسیب‌پذیرش می‌کند و چه بسا در برابر یک نسیم کوچک رسانه‌ای که ناگهان از پنجره‌ای بوزد او را دچار زکام کند!

تدارک مصاحبه‌های گلخانه‌ای، رئیس‌جمهور را آسیب‌پذیر می‌کند/ آقای رئیس‌جمهور‍! خودتان را از رئیسان سال‌های قبل متفاوت کنید
کد خبر: 525607
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۷:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا برای روزنامه اعتماد نوشت: رییس‌جمهورتقریبا هیچ حرف غیرقابل انتظاری نگفت و در بر این پاشنه چرخید که دولت سیزدهم چه عملکرد خوبی دارد و چه اراده‌ها و ایده‌های تابانی برای آینده دارد و البته که دولت دوازدهم چه بسیار بد و بی‌تدبیر بوده است و الی آخر. اگر چشم‌تان را ببندید و 8سال پیش همین روزها را در ذهن‌تان تصور کنید آقای حسن روحانی را می‌بینید که همین حرف‌ها را می‌زند، همین وعده‌ها را می‌دهد و همین نسبت‌ها را به دولت پیش از خود منتسب می‌کند. حتی اگر در ذهن‌تان به 16سال قبل هم برگردید همین صحنه تکراری را خواهید دید.

روسای قوا اگر باور دارند که باید با مردم حرف بزنند و اگر آن‌گونه که آقای رییسی می‌گوید خودش را رییس‌جمهور همه می‌داند، جای پاسخ دادن به سوالات را نباید در تلویزیون قرار دهد، آن هم در برابر مجری رسانه‌ای که منحصرا حکومتی است. او اگر رییس‌جمهور همه است باید در جمع رسانه‌های متعدد اعم از موافق و منتقد و خبرنگاران خارجی قرار گیرد و خود را در معرض چالش قرار دهد. از این جهت روسای جمهور پیشین همگی کارنامه قابل ارایه‌ای دارند و چه خوب است رییس دولت سیزدهم نیز همان راه را طی کند. اگر مشاوران آقای رییسی او را از پاسخگویی به رسانه‌های مختلف نهی می‌کنند در واقع ضعف خودشان را می‌پوشانند. آقای رییسی از ژست مردم‌دارانه قابل ‌قبولی برخوردار است و اگر در برابر پرسش‌های خبرنگاران محک بخورد برای 4 سال آینده (و چه بسا 8 سال) بتواند در برابر افکار عمومی، کاملا قابل مقایسه و حتی برتر از اسلاف خود باشد.

تدارک مصاحبه‌های گلخانه‌ای برای رییس قوه مجریه، اگر چه او را از گزند آفتاب و باران و باد رسانه‌ها محفوظ می‌دارد، اما به همان اندازه آسیب‌پذیرش می‌کند و چه بسا در برابر یک نسیم کوچک رسانه‌ای که ناگهان از پنجره‌ای بوزد او را دچار زکام کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها