کد خبر: 525339
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۲:۲۷:۴۲
| |

زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس:

بعضی مدیران انتصابی دولت هیچ درکی از مشکلات مردم ندارند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا مشاهده می شود که در انتصاب مدیران، اشخاصی در رأس کار گذاشته می شوند که رویکرد جهادی و انقلابی نداشته و سابقه آنها نشان می دهد که درکی از مشکلات مردمی از نزدیک ندارند و بعضا غیر متخصص در آن حوزه هستند.

بعضی مدیران انتصابی دولت هیچ درکی از مشکلات مردم ندارند
کد خبر: 525339
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۲:۲۷:۴۲

اعتمادآنلاین| زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: متاسفانه بعضا مشاهده می شود که در انتصاب مدیران، اشخاصی در رأس کار گذاشته می شوند که رویکرد جهادی و انقلابی نداشته و سابقه آنها نشان می دهد که درکی از مشکلات مردمی از نزدیک ندارند و بعضا غیر متخصص در آن حوزه هستند. لذا خواهشم این است که وزرای محترم تحت فشار و تحمیل انتصابات قرار نگیرند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: گذاشتن افرادی که سابقه آنها نشان می دهد که رویکرد مردمی، انقلابی و تخصصی نداشتند به معنای استمرار وضعی است که تا به حال وجود داشته و نتیجه آن چیزی جز فقر و تبعیض و ناکارآمدی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تذکری به وزیر کشور گفت: درخواست دارم که توجه ویژه به حاشیه کلانشهر تهران داشته باشند، چرا که سر ریز فقر، محرومیت و نابودی کشاورزی در هشت سال گذشته امروز در حاشیه شهر تهران باعث شده که مهاجرت‌های بی رویه صورت گیرد و منجر به فقر، ناامنی و مشکلات جدی مدیریت شهری شده است.

نماینده مردم تهران در ادامه تاکید کرد: باید همه دستگاه های ذیربط ورود کرده و حاشیه شهر تهران را ساماندهی کنند تا این معضل و آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی مدیریت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها