عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پول و دلارهای نفتی ایران توسط دشمنان نظام بلوکه شده / تیم مذاکره‌کننده ایرانی درگیر چالشی بسیار سخت برای تامین منافع ملی در وین است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی درگیر چالشی بسیار سخت برای تامین منافع ملی در وین است.

پول و دلارهای نفتی ایران توسط دشمنان نظام بلوکه شده / تیم مذاکره‌کننده ایرانی درگیر چالشی بسیار سخت برای تامین منافع ملی در وین است
کد خبر: 525204
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۴:۰۱:۴۸

اعتمادآنلاین| عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری تاکید کرد: دارایی، پول و دلارهای نفتی ایران توسط دشمنان نظام بلوکه شده و مشکلات اعتباری را برای کشور به وجود آورده است.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید وضعیت اعتباری کشور را درک کنیم و تمام مسئولان دست به دست هم دهند و دستگاه های نظارتی توجه داشته باشند تا منابع مالی ما به هدر نرود.

وی با اشاره به اینکه بودجه الگوی تشخیص رفتار عدالت گونه در دین مبین اسلام است و نیاز است تا حفظ و حراست شود، ادامه داد: مجلس باید برای اصلاح قانون معادن مصوبه ای را بگذراند.

گلرو بیان کرد: یک درصد حق دولت و توجه به مسئولیت های اجتماعی، امری است که صاحبان ‌معادن باید به آن‌ اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر تداوم چرخه تولید درکشور، خاطرنشان کرد: از تعطیل شدن صنایع توسط بانک ها با توجه به تاکیدات رییس ‌جمهوری باید جلوگیری شود.

منابع مالی موجود مدیریت شود

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارتقاء بودجه نیازمند یک تلاش جمعی و همگانی است، از تلاش های سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان قدردانی کرد و افزود: مسوولان استان منابع مالی را مدیریت کنند و منابع موجود مالی به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی بر طولانی نشدن زمان اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی تاکید کرد و آن را از دیگر مولفه هایی دانست که با نظارت دقیق باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مجلس و دولت بنا بر اصلاح ساختار بودجه دارند، در لایحه بودجه فعلی، بودجه عملیاتی تر شده است که جای تقدیر دارد، تلاش داریم تا طرح های نیمه تمام حوزه انتخابیه را به سرانجام برسانیم.

گلرو با اشاره به اینکه مشکل اصلی استان سمنان تامین آب است و مساله آب باید جدی گرفته شود، بیان کرد: مدیریت منابع فعلی آب نیز در تمامی حوزه ها بسیار دارای اهمیت است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: به قدر تلاش خود توانستیم اعتبارات ملی را برای حوزه انتخابیه اخذ کنیم که نیاز است این اعتبارات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها