کد خبر: 524958
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۳:۱۲:۵۹
| |

آیت الله نوری همدانی:

چند سال است که می‌گوییم دیرکرد حرام است

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سفرهای استانی نمایندگان و رئیس جمهور بیان کرد: سفرهای استانی و با مردم بودن بسیار مهم است و با تواضع با مردم حرف بزنید اگر عذری دارید با مردم در میان بگذارید.

چند سال است که می‌گوییم دیرکرد حرام است
کد خبر: 524958
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۳:۱۲:۵۹

اعتمادآنلاین| آیت الله نوری همدانی امروز در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما در یک نظام اسلامی به اشکال مختلف خدمت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اصل نظام و هر جامعه ای، مردم هستند و پیامبران الهی و ادیان مختلف به مردم توجه داشتند.

این مرجع تقلید بیان کرد: انسان موجودی اجتماعی است، مردم در زندگی نقش مهمی در رندگی خودشان و دیگران دارند و اسلام نیز دینی اجتماعی است.

وی تصریح کرد: هر کس هر اندازه می‌تواند به مردم خدمت کند که این ادامه راه پیامبران اسلام است.

آیت الله نوری همدانی یادآورشد: در زمان پادشاهان تمام زحمات را مردم می‌کشیدند و کاخ ها برای پادشاهان ساخته می‌شد و به مردم هیچ توجهی نمیشد، اما امروزه نباید اینگونه باشد و مردم باید مورد توجه باشند. انبیا و اولیا امدند تا خدمات مردم و اهمیت وجود آنها را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: فرمایشات حضرت علی و نهج البلاغه را در اتاق کار خود داشته باشید و آن ها را سر لوحه کار خود کنید.

این مرجع تقلید با اشاره به سفرهای استانی نمایندگان و رئیس جمهور بیان کرد: سفرهای استانی و با مردم بودن بسیار مهم است و با تواضع با مردم حرف بزنید اگر عذری دارید با مردم در میان بگذارید.

توجه به مردم امروزه باید بیش از این باشد.

وی یادآورشد: نباید فقط قانون وضع کرد بلکه باید به دنبال آن بود و قانون را اجرا کرد. مثلا چند سال است که می‌گوییم دیرکرد حرام است و می‌گویند که در قانون تصویب شده اما متاسفانه کار اجرایی در این زمینه نمیبینیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها