کد خبر: 524815
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۰:۵۰:۲۳
| |

قالیباف:

اگر صرفا به سه مشکل اقتصاد، آب و جمعیت متمرکز شویم بسیاری از مسائل رفع خواهد شد

رئیس مجلس در پیشنهادی به دولت گفت: امروز مشکلات کشور زیاد است. اکنون نظر شخصی خود را می گویم و معتقدم امروز در کشور 100 مشکل وجود دارد اما معتقدم اگر صرفا به سه مشکل متمرکز شویم بسیاری از مسائل رفع خواهد شد و آن سه مشکل اقتصاد، آب و جمعیت می باشد.

اگر صرفا به سه مشکل اقتصاد، آب و جمعیت متمرکز شویم بسیاری از مسائل رفع خواهد شد
کد خبر: 524815
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۰:۵۰:۲۳

اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نشست مشترک با دولت با تاکید بر اینکه ما باید تصمیم های سخت و شجاعانه بگیریم، عنوان کرد: اگر اینگونه نباشد هر چیزی در خدمت مردم زیر سوال می رود. قطعا هر تصمیم عاقلانه و عادلانه ای تصمیم انقلابی است. مردم اگر مطمئن باشند تصمیمی در اجرا و طراحی درست می باشد با آن همکاری می کنند و اگر هزینه ای باشد می پذیرند، اما ما در گذشته شاهد تصمیم هایی بودیم که در اجرا و طراحی دچار مشکل بود. ما باید بدانیم که برای بودجه 1401 چه می خواهیم؟ این بودجه باید رو به جلو باشد و بر برنامه هفتم نیز منطبق، بودجه 1401 باید با یک نقشه راه که بر برنامه هفتم منطبق باشد تنظیم شود.

به گزارش ایسنا، قالیباف گفت: امروز مشکلات کشور زیاد است. اکنون نظر شخصی خود را می گویم و معتقدم امروز در کشور 100 مشکل وجود دارد اما معتقدم اگر صرفا به سه مشکل متمرکز شویم بسیاری از مسائل رفع خواهد شد و آن سه مشکل اقتصاد، آب و جمعیت می باشد. البته وقتی از جمعیت سخن می گویم منظور من موالید، مهاجرت و اختلاف طبقاتی می باشد. تکلیف آب هم که روشن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها