کد خبر: 524398
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۲:۳۲:۳۶
| |

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های امام راحل

فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های امام راحل
کد خبر: 524398
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۲:۳۲:۳۶

اعتمادآنلاین| امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام و المسلمین حسین صنعت‌پور امیری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان مناطق و پایگاه‌های این نیرو با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند. همچنین فرماندهان و کارکنان این نیرو بعد از این مراسم با حضور در گلزار شهدا، ضمن عطرافشانی و غبارروبی از قبور شهدای نیروی دریایی با آرمان‌ها و اهداف بلند این یاران سفر کرده نیز تجدید عهد و پیمان کردند.


هفتم آذر که به عنوان روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، سالروز حماسه‌آفرینی پرسنل ناوچه موشک انداز «پیکان» و سالروز آغاز عملیات مروارید در جنگ ایران و عراق (1359) است که منجر به خسارات بسیار شدید و جبران ناپذیر به نیروی دریایی عراق و منهدم‌سازی کامل 2 پایانه عظیم نفتی البکر و الامیه، واقع در اروندرود شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها