کد خبر: 524295
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 6 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 6 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07 دانلود ویدیو
کد خبر: 524295
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه 6 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

پاسخ عراقچی به اتهامات پرونده محکومیت مدیران سابق بانک مرکزی

سید احمدعراقچی، معاون ارزی سابق بانک مرکزی، درباره اتهاماتی که به او وارد شده گفت: نباید به جامعه آدرس غلط بدهیم. در پرونده‌ی ما هیچ سوءاستفاده‌ای نبوده؛ یعنی هیچ پولی خارج از عرف و روال در جیب کسی نرفته و همچنین پولی هم از بین نرفته است، چرا که اگر این اتفاق رخ داده بود، بعد از هشت سال محکومیت که در حکم دادگاه آمده، اضافه می‌شد ردِ مال نیز انجام شود.

طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس به مجلس برگشت

سخنگوی شورای نگهبان در توییتی اعلام کرد: طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به وجود برخی ابهامات و ایرادات نسبت به آن، جهت اصلاح به مجلس برگردانده شد.

تکذیب کشته شدن یک نفر در ناآرامی‌های اصفهان

تجمع کشاورزان اصفهانی در اعتراض به بی‌آبی در دو روز اخیر به نا‌آرامی و التهاب کشیده شد و برخوردهایی با معترضان و تجمع‌کنندگان صورت گرفت. بر همین اساس، سلطانیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تکذیب کشته شدن یک نفر در جریان این اعتراضات گفته: بر اساس آخرین گزارش‌ها و استعلام‌های رسیده، همه مجروحان با آسیب‌های سطحی ترخیص شده‌اند و تنها 19 نفر در بخش‌های چشم‌پزشکی مراکز درمانی بستری هستند.

افزایش نگرانی‌ها در خصوص کرونای «اومیکرون»

در پی افزایش نگرانی‌ها از کرونایِ جدیدِ شناسایی‌شده در آفریقایِ جنوبی، رئیس مرکزِ مدیریتِ بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت هم نسبت به این جهش جدید هشدار داده و گفته: پیش‌بینی‌ها مبنی بر این است که سویه‌ی جدید کرونا قدرتِ بیماری‌زایی و سرایت بیشتری دارد. از هموطنان می‌خواهیم که سفر خود را به تعویق بیندازند. به گفته او، برای افرادی که قصد سفر از مبدا کشورهای مذکور به مقصد ایران را داشته و اهل ایران نباشند، ممنوعیت ایجاد شده و این افراد فعلاً نمی‌توانند به ایران سفر کنند.

جهش VAR در جام جهانی 2022

فیفا قصد دارد فناوری جدیدی از VAR را در مسابقات جام جهانی رونمایی کند که در آن بدون نیاز به سوت داور، به صورت اتوماتیک آفسایدگیری می‌شود. فیفا این فناوری را به صورت آزمایشی در جام جهانی عرب‌ها استفاده می‌کند که در صورت موفقیت در جام‌جهانی 2022 قطر اجرایی خواهد شد.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها