پیام سرلشکر باقری، رئیس ستاد نیروهای مسلح به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش:

دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از ماجراجویی در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان پرهیز کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد که اجرای ماموریت خطیر اخیر دریانوردی نیروی دریایی ایران در اقیانوس اطلس و برگزاری رزمایش دریایی مشترک بین المللی در روسیه دلالت بر قدرت و ابتکار عمل خیره کننده در حوادث بزرگ و متصور آینده دارد.

دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از ماجراجویی در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان پرهیز کنند
کد خبر: 524242
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۲:۵۹:۳۸

اعتمادآنلاین| متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

فرارسیدن هفتم آذر ماه "روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران " که با عملیات مروارید در تسخیر سکو های نفتی الامیه و البکر نظامیان رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی و شهیدان گرانقدر این نبرد تاریخی پیوند خورده است را گرامی می دارم .

این واقعه بزرگ که نقطه عطفی در روند حرکت نیروی دریایی آجا برای دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت و اقتدار این نیروی مقتدر است را به آحاد فرماندهان ، مدیران و کارکنان خدوم ، شجاع و مصمم این سازمان افتخارآمیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی شک امنیت پایدار و فراگیر امروز آبهای سرزمینی کشور عزیزمان و اقتدار بازدارنده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران با دو بال گستره خود در ارتش و سپاه که موجبات افتخار ایرانیان و اعتماد بین المللی از ظرفیت و توان امنیت ساز آنان را رقم زده است ؛ مرهون هدایت های حکیمانه و دوراندیشانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) ، حمایت‌ها و ادعیه خیر ملت شریف و قهرمان و همت ، اراده و تلاش های عالمانه ، صادقانه و هوشمندانه رزمندگان این میدان راهبردی است.

اطمینان دارم تداوم این روند شکوهمند و تاریخ ساز که پس از اجرای ماموریت خطیر اخیر دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس و برگزاری رزمایش دریایی مشترک بین المللی در روسیه دلالت بر قدرت و ابتکار عمل خیره کننده در حوادث بزرگ و متصور آینده دارد، ضامن درخشش و جلوه گری های ایران و ایرانی در آوردگاه های سخت و سرنوشت ساز پیش رو خواهد بود.

همت سترگتان در این راه مقدس را می ستایم و به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ماجراجویی و ارتکاب خطای محاسباتی پرهیز کنند و در غیر این صورت ، بایستی آتش خشم و اراده ای که آنها را وادار به فرار خفت بار از منطقه محکوم خواهد کرد ، را انتظار کشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها