کد خبر: 523988
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 3 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 3 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 3.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:38 دانلود ویدیو
کد خبر: 523988
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در تیترخوان اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 3 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد

حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته برای جلب رضایت اولیای دم سحرگاه روز چهارشنبه سوم آذرماه در زندان رجایی شهر اجرا شد. آرمان عبدالعالی سال 1392 در پی قتل غزاله شکور به قصاص محکوم شده بود.

گروسی: رایزنی‌ها با مقامات ایران بی‌نتیجه بود

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در کنفرانس خبری در «وین» اعلام کرد: رایزنی‌ها با مقامات ایران بی‌نتیجه بود، به این مفهوم که ما نتوانستیم به نتیجه برسیم. من برای یافتن راه‌حل متوقف نمی‌شوم و ادامه می‌دهم. او گفته: «من خواهان احیای ظرفیت نظارت و بازرسی‌‌های مورد نیاز آژانس هستم. خواهان احیای دوربین‌های آژانس، سرویس و تعمیر تجهیزات آژانس و تمامی این چیزها هستم.»

تکذیب حمله سایبری به اطلاعات سدهای کشور

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با تکذیب اخبار منتشرشده در خصوص حملات سایبری به سیستم اطلاعات سدهای کشور گفت: برخی محدودیت‌ها از سوی وزارت نیرو برای افراد خارج از سیستم به منظور دسترسی به اطلاعات اعمال شده است.

رئیس‌جمهوری به ترکمنستان می‌رود

سیدابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای ترکمنستانی و برای شرکت در پانزدهمین اجلاس ‌سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو) روز شنبه به عشق‌آباد سفر می‌کند.

سود چند میلیونی خریداران دلار در یک روز

امروز در حالی قیمت دلار در بازار آزاد به 29 هزار تومان رسید که نرخ آن در صرافی‌های رسمی برای فروش 27400 تومان اعلام شده بود. این اختلاف قیمت 1600 تومانی، برای چندمین روز متوالی باعث ایجاد صف‌های طولانی خرید مقابل صرافی‌ها و فروش دلار در بازار غیررسمی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها