در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 3 آذر 1400

در تیترخوان اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 3 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 3.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 523883
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در تیترخوان اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 3 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

لغو نشست خبری گروسی پس از سفر تهران

رویترز به نقل از یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد: نشست خبری رافائل گروسی، مدیر کل این نهاد بین‌المللی که قرار بود در شامگاه سه‌شنبه و پس از بازگشت وی از سفر تهران برگزار شود، لغو شده است. گروسی روز چهارشنبه ساعت 11:30 به وقت گرینویچ نشست خبری جداگانه‌ای برگزار می‌کند. نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است از روز چهارشنبه آغاز شود.

تظاهرات در ترکیه پس از سقوط ارزش لیر

در پی سقوط لیر ترکیه در مقابل دلار، مردم ترکیه سه‌شنبه شب در شهرهای استانبول و آنکارا علیه رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری این کشور و حزب حاکم تظاهرات کردند. نرخ برابری هر لیر ترکیه در مقابل دلار آمریکا، روز سه‌شنبه 15 درصد دیگر کاهش یافت.

الهلال برای چهارمین بار قهرمان آسیا شد

تیم فوتبال الهلال عربستان با پیروزی دو بر صفر برابر پوهانگ کره جنوبی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید. سالم الدوساری ستاره الهلال به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2021 انتخاب شد و مایکل اولونگا، مهاجم الدحیل قطر، با 9 گل به عنوان آقای گل این فصل معرفی شد.

آمریکا در وین گام‌های یکجانبه برنخواهد داشت

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به از سرگیری مذاکرات بین ایران و گروه 4+1 گفت: «امیدواریم ایران در مذاکرات وین پیشرفت‌هایی را که در دوره‌های قبلی به دست آمده، دنبال کند». او مدعی شده «بازگشت دوجانبه به توافق هسته‌ای بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است. ما در وین گام‌های یکجانبه برنخواهیم داشت و آماده بازگشت مشترک به توافق هسته‌ای هستیم».

اپل از شرکت اسرائیلی سازنده «پگاسوس» شکایت کرد

اپل از شرکت اسرائیلی سازنده بدافزار جاسوسی «پگاسوس» که در اوایل ماه جاری توسط دولت بایدن در لیست سیاه قرار گرفت، شکایت کرد. اپل این شرکت را به هدف قرار دادن و نظارت بر کاربران اپل متهم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها