کد خبر: 522754
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۱۱:۰۹:۵۷
| |

پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس:

قوه قضاییه درمورد مفسدین اقتصادی تناسب بین جرم و حکم را رعایت کند

نماینده مردم مشهد در مجلس از قوه قضائیه برای برخورد با دانه درشت‌ها تشکر کرد و از دستگاه عدلیه خواست تناسب بین جرم و حکم صادره را در مورد مفسدین اقتصادی رعایت کند.

قوه قضاییه درمورد مفسدین اقتصادی تناسب بین جرم و حکم را رعایت کند
کد خبر: 522754
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۱۱:۰۹:۵۷

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) در جسله علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: از رئیس قوه قضائیه برای برخورد با دانه درشت‌ها مانند آقایان سیف و عراقچی که احکامی اخیرا برای آنها صادر شده است تشکر می‌کنم اما احساس عمومی آن است که تناسبی بین جرم و حکم صادره وجود نداشته است و باید با مفسدین اقتصادی برخورد شدیدترین صورت گیرد.

به گزارش فارس، وی افزود: کرسنت یکی از پرونده‌هایی است که مظلومیت جمهوری اسلامی در آن است و باید با عوامل آن که پیش از این هم پرونده داشته‌اند برخورد شود، لذا از آقای اژه‌ای رئیس قوه قضائیه می‌خواهم برخورد با عوامل کرسنت را فعال کرده و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های مرکز اقلیم شناسی باید مقدمات لازم برای کاهش خسارت حوادث غیرمترقبه صورت گیرد تا خسارت جانی و مالی کمتری داشته باشیم.

پژمانفر با اشاره به مذاکرات پیش روی هسته‌ای گفت: در آستانه مذاکرات هسته‌ای از دولت می‌خواهم که مجلس را محرم بداند و بی تفاوتی‌های دولت سابق در محرمانه دانستن برخی مسائل را کنار بگذارد.

وی افزود: همان طور که رئیس جمهور گفته‌اند باید تعامل بین دولت و مجلس برقرار شود.

وی در پایان با اشاره به برررسی‌ مشکلات قانون چک در کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در این باره نشستی را برگزار کردیم و از بانک مرکزی می‌خواهم هرچه سریع‌تر مسائل و مشکلات چک را حل و فصل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها