کد خبر: 522252
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۰:۰۱:۱۹
| |

حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس:

احتمالا برنامه ششم توسعه تمدید شود/ دولت باید لایحه ارائه دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در چند کمیسیون مجلس درباره احتمال تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه بحث شده است اما اغلب نمایندگان معتقدند که دولت باید در این مورد لایحه ارائه دهد.

احتمالا برنامه ششم توسعه تمدید شود/ دولت باید لایحه ارائه دهد
کد خبر: 522252
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۰:۰۱:۱۹

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مجلس درباره زمان ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بعید است لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه شود.

به گزارش مهر، وی بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون درباره تنظیم برنامه هفتم توسعه اقدامی صورت نگرفته است، لازم است که برنامه ششم توسعه با هماهنگی بین دولت و مجلس برای یک سال دیگر تمدید شود و ما چاره‌ای جز تمدید برنامه ششم نداریم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برنامه هفتم توسعه پیش از تدوین بودجه سال 1401 در مجلس تصویب می‌شد و از آن جایی که برای این کار زمان لازم وجود ندارد، نمایندگان طرح تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه را تدوین کردند.

حاجی دلیگانی گفت: در چند کمیسیون مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه بحث شده است اما اغلب نمایندگان معتقدند که دولت باید در این مورد به مجلس لایحه ارائه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها