کد خبر: 521969
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۰۷:۱۳:۰۰
| |

چه سرنوشتی در انتظار حزب کارگزاران است؟

هر چند عطریانفر با اشاره به غیبت کرباسچی در نشست شامگاه سه‌شنبه، اذعان کرده که کرباسچی هنوز این تصمیم شورای مرکزی درخصوص سپردن مسوولیت ریاست بر کمیته سیاسی به او را نپذیرفته است. با این همه باید دید طی روزهای آینده چه سرنوشتی در انتظار این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب است.

چه سرنوشتی در انتظار حزب کارگزاران است؟
کد خبر: 521969
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۰۷:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| درحالی که برخی رسانه‌های اصولگرا طی ساعاتی که از اعلام خبر تغییر دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی می‌گذرد، سعی در آن داشتند که با حاشیه‌سازی، این‌طور القا کنند که اوضاع در این حزب مساعد نیست و اختلاف بر روابط اعضای شاخص کارگزاران سازندگی حاکم شده اما توضیحات محمد عطریانفر درباره روندی که در راستای برگزاری نشست شامگاه سه‌شنبه طی شد، نشان از نادرستی ادعای رسانه‌های اصولگرا دارد.

به‌ گزارش روزنامه اعتماد، به گفته عطریانفر، تعدادی از اعضای شاخص کارگزاران سازندگی شامگاه دوشنبه یعنی 24 ساعت پیش از برگزاری نشست شورای مرکزی، با کرباسچی دیدار کرده و باز به‌رغم اصرار آنان، کرباسچی حاضر به ادامه دبیرکلی نشده است.

آن‌چنان که حسین مرعشی نیز تنها وقتی در نشست شامگاه سه‌شنبه حاضر به پذیرش مسوولیت دبیرکلی شده که دیده اصرارش بر اعضای شورای مرکزی اثرگذار نیست و باوجود آنکه نه او و نه البته هیچ‌یک از دیگر اعضای این حزب، حاضر به اعلام کاندیداتوری برای سمت دبیرکلی نبوده، صرفا به ‌دلیل اصرار اعضا قانع شده است. عطریانفر همچنین به «اعتماد» گفته که کرباسچی بر این نظر بوده که مسوولیت دبیرکلی را به مرعشی بسپارد و همواره نسبت ‌به موقعیت، وجاهت، منزلت و استخلاف آقای مرعشی تاکید داشته است.


اما درحالی که تغییر مهم راس حزب کارگزاران سازندگی همراه شد با عدم انتشار روزنامه سازندگی، شایعاتی درخصوص اختلاف در این حزب مطرح شد اما عطریانفر می‌گوید مشکل این روزنامه ربطی به مسائل مربوط به تغییر دبیرکل حزب ندارد. این درحالی است که به ‌گفته عطریانفر، از این پسر کرباسچی ریاست کمیته سیاسی حزب را برعهده خواهد داشت؛ کمیته‌ای که به‌ گفته این عضو ارشد کارگزاران سازندگی، مهم‌ترین و سیاسی‌ترین کمیته حزب است. هر چند عطریانفر با اشاره به غیبت کرباسچی در نشست شامگاه سه‌شنبه، اذعان کرده که کرباسچی هنوز این تصمیم شورای مرکزی درخصوص سپردن مسوولیت ریاست بر کمیته سیاسی به او را نپذیرفته است. با این همه باید دید طی روزهای آینده چه سرنوشتی در انتظار این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها