کد خبر: 520335
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۴:۱۳:۰۶
| |

در نشست مشترک فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا تاکید شدک

«نیروی هوایی ارتش» قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای «سایپا» نمونه‌سازی می‌کند

در دیدار امیر سرتیپ واحدی و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر پیگیری و تسریع در اجرای پروژه‌های مشترک در حال اجرا، همکاری در زمینه تولید موتور تاکید شد.

«نیروی هوایی ارتش» قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای «سایپا» نمونه‌سازی می‌کند
کد خبر: 520335
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۴:۱۳:۰۶

اعتمادآنلاین| در نشست مشترک امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روند پیشرفت پروژه‌های مشترکی که بر اساس تفاهم نامه سال پیش، بین دو مجموعه آغاز شده، بررسی و تصمیم های لازم جهت تسریع در اجرای آنها اتخاذ شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربازان جان بر کف کشور همواره با کمترین امکانات، بیشترین رشادت‌ها و دستاوردها را از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: در گام نخست همکاری ها و بر اساس تفاهم‌نامه سال قبل بین نیروی هوایی ارتش و سایپا، پروژه هایی تعریف شده که در حال اجرا هستند، اما آمادگی کامل داریم که تعداد این پروژه ها را افزایش دهیم. «نیروی هوایی ارتش» قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای «سایپا» نمونه‌سازی می‌کند.

امیر سرتیپ واحدی اظهار کرد: توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نیروی هوایی ارتش به ویژه در "مجتمع اوج" وجود دارد که می تواند بیشتر از گذشته در خدمت توسعه صنعت کشور به ویژه صنایع پیشران خودروسازی قرار گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها