محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

کروبی در هر شرایطی حمایت خود را از امام، نظام و انقلاب اعلام کرده‌ است/ مرز بین انتقاد دلسوزانه از مواضع منفی منفک است/ موسوی و کروبی نقدشان به اصل حاکمیت نیست

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای کروبی و سایر اشخاصی که در حصر هستند به لحاظ اینکه شخصیت‌های ملی و سیاسی موثری هستند و نسبت به آینده کشور و نظام دغدغه دارند، مواردی از مسائل انتقادی که در ذهنشان هست را مطرح می‌کنند.

کروبی در هر شرایطی حمایت خود را از امام، نظام و انقلاب اعلام کرده‌ است/ مرز بین انتقاد دلسوزانه از مواضع منفی منفک است/ موسوی و کروبی نقدشان به اصل حاکمیت نیست
کد خبر: 516748
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۵ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد عطریانفر در خصوص حضور مهدی کروبی در منزل غلامحسین کرباسچی، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از رفع هرگونه محدودیت در روند زندگی متعارف مهندس موسوی و آقای کروبی استقبال می‌کنند و امیدواریم که هرچه زودتر حصر برچیده شود. البته یکی، دو سال است که بخشی از محدودیت‌ها توسط مقامات امنیتی مرتفع شده و ان‌شاالله روز به روز نیز این محدودیت‌ها کاهش یابد.

به گزارش ایلنا، این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: آقای کرباسچی سالی یک بار مراسم مرثیه‌خوانی و روضه در منزلشان برگزار می‌کردند و با دعوت خاص، افرادی در این جلسه عزاداری شرکت می‌کردند. حدوداً یازده سال این جلسه برگزار نشد، البته دو سال اخیر به دلیل کرونا برگزار نشد.

وی بیان کرد: امسال بنا به رایزنی که توسط آقای کرباسچی صورت گرفت، همراهی صورت گرفت و برای حضور آقای کروبی در این جلسه نیز از سوی مسئولان مربوطه تأییدیه لازم اخذ شد. بنابراین یک جلسه کاملاً دوستانه و خصوصی با حضور حدود 15 نفر از علاقمندان و دوستداران آقای کروبی برگزار شد.

عطریانفر ادامه داد: طبق روال سنتی آقای معادی‌خواه، منبری در خصوص تاریخ اسلام و حضرت رسول و امام رضا(ع) را بیان کردند و در پایان نیز حاضرین در جلسه از آقای کروبی درخواست کردند که در حد دعا و بیانات کلی اظهارات و فرمایشاتشان را مطرح کنند و ایشان نیز در حد سه دقیقه کلیاتی را مطرح کردند و از تشکیل چنین جلسه‌ای و همراهی مسئولان مربوطه ابراز خرسندی کردند.

وی گفت: حاکمیت باید از اینگونه نشست‌ها استقبال کند چون به نفع کشور است که در جهت کاهش سطح تنش‌ها و تشنج‌ها این ارتباطات موثر شکل بگیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: آقای کروبی همواره حمایت و دفاع خود را در هر شرایطی از امام و نظام و انقلاب ابراز داشتند، چه در شرایطی که مسئولیت در نظام داشتند و چه امروز که مسئولیتی ندارند، موضعشان دفاع از انقلاب،‌ حاکمیت و امام بوده و هست. در این رابطه هیچ تردیدی وجود ندارد و هیچ گاه ما از آقای کروبی کلامی در نقطه مقابل این موضع ندیدیم.

وی تأکید کرد: حتی در طول این مدت که آقای کروبی در حصر به سر می‌برند، همواره موضع ایشان علیرغم محدودیت‌های سنگین،‌ هیچ گاه تغییر نکرد اما به طور طبیعی حتی کسانی که مسئولیتی در حکومت دارند، نسبت به برخی عملکردها در کشور انتقاداتی دارند. از جمله آقای کروبی و سایر اشخاصی که در حصر هستند به لحاظ اینکه شخصیت‌های ملی و سیاسی موثری بودند و نسبت به آینده کشور و نظام دغدغه دارند، مواردی از مسائل انتقادی که در ذهنشان هست را مطرح می‌کنند اما مرز بین انتقاد دلسوزانه و سازنده از مواضع منفی منفک است و مهندس موسوی و آقای کروبی نقدشان به اصل حاکمیت نیست. موضع حمایتی‌شان از نظام و انقلاب همواره ابراز شده و هیچکس در این خصوص تردید ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها