کد خبر: 516492
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۰۸:۰۳:۰۰
| |

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا:

پایداری‌ها در سکوت رسانه‌ای پای خود را محکم می‌کنند/ جریان منتقد دولت هنوز شکل نگرفته است/ دولت توجه چندانی به سهم خواهی‌ها ندارد

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: هیچ دولتی بدون منتقد نبوده و نیست در این دولت هم طیف‌هایی منتقد هستند و به برخی عملکردها ایراد دارند ولی روش‌ها در نقد و برخورد مختلف است اما به عقیده من، جریان منتقد دولت هنوز شکل جامع و کاملی به خود نگرفته است.

پایداری‌ها در سکوت رسانه‌ای پای خود را محکم می‌کنند/ جریان منتقد دولت هنوز شکل نگرفته است/ دولت توجه چندانی به سهم خواهی‌ها ندارد
کد خبر: 516492
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۰۸:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا در رابطه غیبت برخی گروه‌ها و طیف های اصولگرایی در فضای سیاسی اظهار کرد: فضای کشور تحت تاثیر مسائل اصلی و عملکرد دولت جدید در حل مشکلات مردم است و توجه رسانه‌ها به عملکرد و برنامه‌های دولت است. گرایش خبرها به سمت دولت جدید است و فقدان حضور سایر گروه‌ها در رسانهها به دلیل عدم فعالیت آنها نیست بلکه ذهن ها در کشور متوجه چیزهای دیگری است.

به گزارش برنا او تاکید کرد: پایداری‌ها هم بدون رسانه‌ای کردن فعالیت‌هایشان پای خود را محکم می‌کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: سهم‌خواهی‌ها در حوزه وزرا و هیات دولت تا اندازه‌ای تمام و ترکیب دولت مشخص شده اما ما در بدنه اجرایی کشور پست‌های فراوانی داریم که جریان‌های مختلف به دنبال تصاحب آنها هستند. آقای رئیسی قبل از موفقیت در ریاست جمهوری تشکیلات منسجمی نداشتند تا روی آن نیروها برنامه‌ریزی کند و همه این انتظار را دارند که از نیروهایی که داشتند و یا از نیروهای فعال در انتخابات، استفاده شود و از پیشنهاد دادن افراد و پیگیری‌ها، دریغ نمی‌کنند.

او ادامه داد: با این حال دولت توجه چندانی به سهم‌خواهی ندارد و می‌خواهد پیشنهادها را دریافت کند و براساس ملاک‌ها و معیارهای خود انتخاب‌ها را انجام بدهد. هیچ دولتی بدون منتقد نبوده و نیست در این دولت هم طیف‌هایی منتقد هستند و به برخی عملکردها ایراد دارند ولی روش‌ها در نقد و برخورد مختلف است اما به عقیده من، جریان منتقد دولت هنوز شکل جامع و کاملی به خود نگرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها