هشدار میرسلیم درباره یک شبکه مخوف

این ابلاغیه پیرو درخواست سازندگان داخلی لوازم خانگی صادر شده است، سازندگان ایرانی در سال‌های اخیر کوشش فراوانی برای جوابگویی به نیازهای مردم انجام داده‌اند و به دستاوردهای خوبی نیز رسیده‌اند.

هشدار میرسلیم درباره یک شبکه مخوف
کد خبر: 516303
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ۱۵:۴۹:۴۰

اعتمادآنلاین| عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ادامه واردات کالاهای خارجی، منجر به کاهش تولیدات داخلی، رکود فعالیت‌های مولد کارخانه‌ها، بیکار شدن کارگران و تشدید رکود می‌شود.

به گزارش آرمان ملی، سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس ، با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهای کره‌ای، اظهار داشت: این ابلاغیه پیرو درخواست سازندگان داخلی لوازم خانگی صادر شده است، سازندگان ایرانی در سال‌های اخیر کوشش فراوانی برای جوابگویی به نیازهای مردم انجام داده‌اند و به دستاوردهای خوبی نیز رسیده‌اند.

وی ادامه داد: در مقابل رقیبی مانند سازندگان کره‌ای که تاکنون در تسخیر بازارهای مصرف در دنیا موفق بوده و ضمناً اقدامات توسعه‌ای گسترده‌ای انجام داده‌اند و با اجازه دادن به واردات تهاتری کالاهای کره‌ای، حتی اگر بازار شکنی صورت نگیرد، سازندگان داخلی هیچ‌گاه نخواهند توانست شمارگان تولید خود را به حدی برسانند که فعالیت‌های بسیار مهم توسعه‌ای و ارتقای کیفیت، از نظر اقتصادی توجیه پذیر باشد و مانع رقابت پذیری نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها