قاضی‌زاده هاشمی: رئیسی برای انتخاب من از رهبری استعلام گرفته است

قاضی‌زاده هاشمی در دفاع از استعفای خود برای حضور به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برخی انتقادها از اینکه نمایندگان به دنبال قدرت نباشند، تاکید کرد که آقای رئیسی از رهبری اذن و استعلام گرفته‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی: رئیسی برای انتخاب من از رهبری استعلام گرفته است
کد خبر: 513818
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۰۹:۱۸:۰۳

اعتمادآنلاین| امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از استعفای خود در صحن علنی امروز 21 شهریور ماه با اشاره به آیات قرآن با بیان اینکه فلسفه انتظار، جانبازی و ایثار در حقانیت اسلام است و روح حاکم در انسان منتظر ایثار و شهادت است، اظهار داشت: اصلی‌ترین تفاوت انقلاب اسلامی در همین نقطه انتظار، فداکاری و کمال‌طلبی است که انقلاب اسلامی در عصر انسان مدرن احیا کرده است.

به گزرش ایلنا، وی با قدردانی از مردم و نمایندگان مجلس و به ویژه مردم استان خراسان رضوی، افزود: مطمئن هستم که همکاران با توانایی بیشتر جای بنده را پر خواهند کرد؛ امیداریم سرباز خوبی برای نظام باشیم و هر جا سنگر بود، سنگربان خوبی باشیم.

وی گفت: موضوع استعفا نیست موضوع رفتن از سنگر مجلس به سنگر بنیاد شهید و امور ایثار ران و رزمندگان است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به برخی انتقادها از جمله انتقاد حسینی نماینده مجلس مبنی بر اینکه رهبری گفته‌اند که نمایندگان به دنبال قدرت‌طلبی نباشند، با به شهادت گرفتن امیرآبادی فراهانی تصریح کرد که استعلامی آیت الله رئیسی از مقام معظم رهبری گرفته اند، ایشان فرموده‌اند «هر کجا برای تقویت دولت نیاز بود می‌توانید از نیروها استفاده کنید». همچنین در ماده 12 اساسنامه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است که رئیس این سازمان با پیشنهاد رئیس جمهور به رهبری انتخاب می‌شود. چون از چند جهت اذن انجام شده است جای نگرانی وجود ندارد.

ادامه دارد....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها