دبیرکل جمعیت جوانان انفلاب اسلامی:

فشار برخی نمایندگان به دولت سهم‌خواهی است نه خیرخواهی

دبیرکل جمعیت جوانان انفلاب اسلامی گفت: امیدواریم توجه اساسی دولت به انتخاب نیروهای کارآمد برای کشور باشد؛ چرا که باید باور کنیم مردم به قدر کافی از وضع فعلی خسته و درمانده شده‌اند و انتصاب یا انتخاب برخی افراد کم‌توان ممکن است منجر به نارضایتی بیشتر آنان شود.

فشار برخی نمایندگان به دولت سهم‌خواهی است نه خیرخواهی
کد خبر: 513451
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۰۷:۳۵:۱۸

اعتمادآنلاین| محمدجواد محمدی نوری، با اشاره به روند تکمیل هیئت دولت و مسئولان دولت سیزدهم، اظهار کرد: فعالان سیاسی اجازه دهند مسیر توسعه کشور در شرایط بحرانی حاکم بر وضع اقتصادی به آرامی سپری شود تا آقای رئیسی بتواند در نهایت آرامش و مشاوره صحیح بهترین‌ها را در مجموعه انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به انتخاب برخی وزرا انتقاداتی وارد بود اما باید به نظر رییس جمهوری احترام گذاشت ولی امروز می‌شنویم که برخی از نمایندگان مجلس با فشار بر دولت در تلاش برای انتصاب استانداران همسو با خودشان هستند آن‌هم بدون توجه به نظر مردم که این امر از سر سهم‌خواهی است نه خیرخواهی.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت تاکید کرد: در راه خدمت نباید شاهد رفیق‌بازی برخی در امور باشیم که سالهاست به ضرر نظام شده است.

ریس ستاد هماهنگی احزاب و تشکل‌های شورای وحدت با تقدیر از این شورا در عدم سهم‌خواهی از دولت جدید، اظهار کرد: امیدواریم توجه اساسی دولت به انتخاب نیروهای کارآمد برای کشور باشد. باید باور کنیم مردم به قدر کافی از وضع فعلی خسته و درمانده شده‌اند و انتصاب یا انتخاب برخی افراد کم‌توان ممکن است بیش از پیش منجر به نارضایتی مردم شود.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه دولت هرچه زودتر بتواند با برنامه کوتاه‌مدت منسجم، صحیح و عادلانه رضایت عمومی را حاصل کند، افرود: باید در چیدمان نیروهای اجرایی اصل بر توان و کارآمدی افراد باشد نه هیچ چیز دیگر. از طرفی وزرا نیز بهتر هر کاری را که در انجامش توانایی دارند، وعده دهند تا خدای ناکرده متهم به دروغ نشوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها