کد خبر: 512179
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

امیر آشتیانی:

ارتقای سامانه‌های دفاعی از اولویت‌های ماست

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مهمترین اولویت در وزارت دفاع تقویت توان رزم نیروهای مسلح در مواجهه با تهدیدات، ارتقای سامانه‌های دفاعی و تولیداتی است که دنبال می‌کند.

ارتقای سامانه‌های دفاعی از اولویت‌های ماست
کد خبر: 512179
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزیران سابق و جدید وزارت دفاع در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین اولویت در وزارت دفاع که ماموریت ذاتی آن است تقویت توان رزم نیروهای مسلح در مواجهه با تهدیدات، ارتقای سامانه‌های دفاعی و تولیداتی که الان وزارت دفاع دنبال می‌کند و نوآوری‌هایی است که در آینده خواهد داشت.

به گزارش ایسنا وی افزود: اولویت بعدی وزارت دفاع معیشت و مسکن کارکنان نیروهای مسلح که دنبال می‌کنیم. اولویت بعدی ما بحث تحقیقات است. باید با تحقیقاتی که انجام می‌دهیم فناوری‌های جدید و سلاح‌های جدید را دنبال کنیم و با توجه به این که این مسئولیت در ستاد کل به عهده بنده بوده است، آن را دنبال می‌کنیم که بتوانیم کار نویی را در آینده ارائه دهیم.

وزیر دفاع در پاسخ به پرسشی درباره تعامل با نیروهای مسلح نیز اظهار: بنده چون در همه جاهای نیروهای مسلح مسئولیت داشته‌ام، بنابراین هم در ارتش و هم در ستاد کل نیروهای مسلح و هم با سپاه و نیروی انتظامی و بسیج و همه مجموعه‌های نظامی ارتباط بسیار نزدیکی دارم که این ارتباط پشتیبانی است کمک می‌کند که کار را با اقتدار بیشتر و سرعت بیشتر دنبال کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها