قالیباف: کمیسیون اصل 90 موضوع زندان اوین را پیگیری کند

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون اصل 90 با هماهنگی دادستانی کل موضوع مربوط به زندان اوین را پیگیری کنند.

قالیباف: کمیسیون اصل 90 موضوع زندان اوین را پیگیری کند
کد خبر: 511705
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات الیاس نادران در مورد وزیر پیشنهادی نفت گفت: با توجه به حساسیت مجلس انقلابی به موضوع فساد و اظهارات الیاس نادران در مورد وزیر پیشنهادی نفت فرصتی داده شود تا این اظهارات و پاسخ ها به صورت کامل شنیده شود.

نماینده دشتستان با اشاره به انتشار فیلم وعکس های از زندان اوین اظهار داشت: انتشار این تصاویر از رسانه ها مایه تاسف است از این نظر که اجحاف در حق زندانیان صورت گرفته و دست مایه ای برای حمله به کارکنان خدوم قوه قضاییه شده و حتما باید با عوامل احتمالی ارتکاب جرم برخورد قانونی صورت گیرد.

وی افزود: خلاف چند مامور را نباید به بدنه یک دستگاه خدوم که در این سال ها شاهد تحول آن بودیم تسری داد.

رضایی با بیان اینکه از تعدادی زندان در کشور بازدید داشتم،گفت: آنچه رسانه های اجاره ای سعودی و تریبون های ملکه روایت می کنند متفاوت است. ضمن قدردانی از دستور رییس قوه قضاییه به دادستان کل برای بررسی سریع این موضوع درخواست داریم که با عوامل خشونت برخورد صورت گیرد، زیرا ویژگی شاخص نظام جمهوری اسلامی این است که با فساد در درون خود برخورد کرده است چه در ماجرای کهریزک و چه درپرونده های طبری ها.

قالیباف در پاسخ به اظهارات نماینده دشتستان گفت:کمیسیون اصل 90 با هماهنگی دادستان کل موضوع مربوط به اوین را دنبال می کند و اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها