کد خبر: 511436
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۲:۵۸:۵۷
| |

عنابستانی پاسخ احمدی‌بیغش را داد: نباید دندان اسب پیش کشی را شمرد

نماینده سبزوار گفت: بنده حدود 11 دقیقه صحبت کردم و مابقی وقت برای ایشان باقی ماند. آقای احمدی بیغش می توانست از زمان استفاده کند و نباید دندان اسب پیش کشی را می شمرد.

عنابستانی پاسخ احمدی‌بیغش را داد: نباید دندان اسب پیش کشی را شمرد
کد خبر: 511436
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۲:۵۸:۵۷

اعتمادآنلاین| علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در نشست علنی امروز در حاشیه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم گفت: روز گذشته از تریبون مجلس توسط همکارم آقای احمدی بیغش نکته ای بیان شد و بنده را متهم کردند. طبق قانون برای هر وزیر دو مخالف و دو موافق می توانند صحبت داشته باشند، البته براساس آیین نامه می توان وقت را به همکاران دیگر واگذار کرد که بنده نامم برای مخالفت به وزیر امور خارجه به قید قرعه انتخاب شد.

به گطزارش خانه ملت، او ادامه داد: آقای احمدی بیغش از بنده درخواست کردند که تمام وقتم را به ایشان واگذار کنم که نهایتاً با توجه به در نظر داشتن طرح برخی از مسائل مقرر شد 5 دقیقه از زمانم را در اختیار ایشان قرار دهم. در زمان صحبت کردن گاهی اوقات نمی شود زمان را تخمین زد، لذا بنده حدود 11 دقیقه صحبت کردم و مابقی وقت برای ایشان باقی ماند. آقای احمدی بیغش می توانست از زمان استفاده کند و نباید دندان اسب پیش کشی را می شمرد. متاسفانه بخش خبری 20 و 30 در رسانه ملی که باید به عمق بخشی به آگاهی مردم کمک کند، بی انصافی کرد و این موضوع را در قالب حاشیه به نمایش گذاشت که امیدواریم پاسخ امروز نیز از سوی این رسانه برای مردم پخش شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها