کد خبر: 510522
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۰:۳۹:۰۰
| |

محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان:

دردناک است در سایه سوءمدیریت در سوگ عزیزان خود بنشینیم

رئیس بنیاد امید ایرانیان نوشت: برای من بسیار دردناک و حزن‌انگیز است که در سایه سوء‌مدیریت‌ها و بعضا تصمیمات غیرکارشناسی و عدم رعایت شایسته دستورالعمل ها در سوگ عزیزان خود بنشینیم. برای من بسیار دردناک و حزن‌انگیز است که در سایه سوء‌مدیریت‌ها و بعضا تصمیمات غیرکارشناسی در سوگ عزیزان خود بنشینیم.

دردناک است در سایه سوءمدیریت در سوگ عزیزان خود بنشینیم
کد خبر: 510522
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان در یادداشتی در خصوص عزاداری محرم به بیان نکاتی پرداخت.

به گزارش ایلنا، متن یادداشت محمدرضا عارف به شرح زیر است.

هر ساله در ماه محرم، بنیاد امید ایرانیان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را با حضور دلدادگان حسینی برگزار می‌کرد. متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری این مراسم معنوی از ما سلب شد. در این سالها که افتخار میزبانی مراسم روضه امام حسین(ع) را داشتیم، از بیانات بلیغ و شیوای استاد فرزانه، فقیه متبحر و عالم خیراندیش، مرحوم دکتر داوود فیرحی بهره می‌بردیم؛ ولی افسوس و صد افسوس که ویروس منحوس کرونا عزیزان و نخبگانی همچون دکتر فیرحی را از ما گرفت.

این روزها که شاهد از دست دادن خوبانی همچون دکتر فیرحی هستیم برای من بسیار دردناک و حزن‌انگیز است که در سایه سوء‌مدیریت‌ها و بعضا تصمیمات غیرکارشناسی و عدم رعایت شایسته دستورالعمل ها در سوگ عزیزان خود بنشینیم.

امیدوارم به برکت ایامی که در آن به سر می‌بریم و نیز اتخاذ تصمیمات کارشناسی و بهره‌گیری از تجارب نخبگان داخلی و بین‌المللی شر این بیماری از کشور ما رخت بربندد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها