کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امروز قدرت دفاعی نیروهای مسلح حرف اول را در دنیا می‌زند / آماده اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در تمام مناطق کشور هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: قابلیت و توانمندی که در تسلیحات و تجهیزات ما وجود دارد توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را افزایش داده و امروز توان رزمی ما یکی از مولفه‌های بازدارندگی در مقابل دشمنان است.

امروز قدرت دفاعی نیروهای مسلح حرف اول را در دنیا می‌زند / آماده اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در تمام مناطق کشور هستیم
کد خبر: 506283
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۴:۴۵:۴۳

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش ثابت کرد که پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و با حضور موثر خود در حوزه امدادرسانی به هموطنان عزیزمان در جای جای کشور بار دیگر ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌ است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از یگان‌های نزاجا مستقر در استان کردستان، اظهار داشت: علاوه‌ بر وظایف ذاتی خود، آماده خدمت‌رسانی و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در تمام مناطق کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ارتش برای دفاع از کشور از توان و آمادگی رزمی بالا برخوردار است، افزود: امروز ارتش از مقتدرترین نیروهای نظامی منطقه بوده و در راستای دفاع از کشور آماده جانفشانی است و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی یگان‌های ارتش برای دفاع از مرزهای کشور خبر داد و تصریح کرد: تمامی تیپ‌های متحرک هجومی، واکنش سریع، تیپ‌های متحرک زرهی و متحرک مکانیزه آمادگی کامل در برابر هر اتفاقی را دارند تا هیچ‌گونه خطری کشور را تهدید نکند.

وی با یادآوری اینکه امروز قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشور حرف اول را در دنیا می‌زند، تاکید کرد: قابلیت و توانمندی که در تسلیحات و تجهیزات ما وجود دارد توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را افزایش داده و امروز توان رزمی ما یکی از مولفه‌های بازدارندگی در مقابل دشمنان است.

امیر سرتیپ حیدری اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و آمادگی کامل در سایه اطاعت از اوامر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، همیشه آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را داشته است.

وی در پایان به حضور موثر نیروی زمینی ارتش در امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز ارتش ثابت کرد که پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و با حضور موثر خود در حوزه امدادرسانی به هموطنان عزیزمان در جای جای این کشور پهناور بار دیگر ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌ است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها