کد خبر: 499189
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۰۹:۴۸:۰۰
| |

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری:

روند ابتلا به کرونا سیر نزولی داشته است / در برخی از استان‌ها شرایط کرونایی ویژه است/ شهید بهشتی یکی از مظلوم‌ترین چهره‌های تاریخ انقلاب اسلامی است

رئیس‌جمهوری گفت: در زمینه کرونا در مجموع روند، روند کاهشی بوده و این هفته نسبت به هفته پیش روند کاهشی بوده اما چند استان حالت ویژه‌ای دارند؛ عمدتا استان‌های جنوبی و سیستان و بلوچستان و کرمان شرایط متفاوت است اما در سایر استان‌ها روند، نزولی بود و الحمدالله امروز هم شاهد خیز جدیدی نیستیم.

روند ابتلا به کرونا سیر نزولی داشته است / در برخی از استان‌ها شرایط کرونایی ویژه است/ شهید بهشتی یکی از مظلوم‌ترین چهره‌های تاریخ انقلاب اسلامی است
کد خبر: 499189
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۰۹:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در آستانه هفتم تیرماه قرار داریم؛ شهادت آیت‌الله شهید بهشتی بهشتی و 72 تن از یارانش روز بسیار سختی برای مردم عزیر ما بود همچنین روز قبلش سوءقصد به جان مقام معظم رهبری بود که شرایط و روزهای بسیار سختی در سال 60 بر مردم ما گذشت و باید از شهید بهشتی به عنوان یکی از مظلوم‌ترین چهره‌های تاریخ انقلاب اسلامی یاد کنیم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: اتهامات بسیاری که بر آن بزرگوار روا داشتند و او را غرب‌گرا لقب دادند و روشنفکری دانستند که اعمالش با مواضع دینی فاصله دارد، لیبرال معرفی کردند و اتهاماتی به آن عزیز گفته شد که عمدتا توسط آدم‌های منحرف مطرح شد و در اجتماع بی تاثیر نبود و با طرح اتهامات فراوان نسبت به این چهره در جامعه نفرت ایجاد کرده بودند و دشمنان داخلی و خارجی از ایشان عصبانی بودند.

وی افزود: چهره‌های نفاق داخلی از شهید بهشتی به دلیل توانمندی‌هایش، مدیریتش، عقلانیتش،‌ تشکیلاتی بودنش و اینکه یک چهره کاملا دنیا دیده بود، جهان و منطقه را می شناخت، به مکاتب فکری که در جهان آن روز وجود داشت واقف بود و نسبت به آینده کشور و جهان کاملا آینده نگری دقیقی داشت و به عنوان یک ستون و امید به آینده مطرح بود عصبانی بودند. البته شهادت شرایط را عوض کرد و مردم به ایشان واقف شدند. یاد ایشان و شهدای حزب جمهوی اسلامی ایران را گرامی می‌داریم و هفته قوه قضائیه را هم گرامی می‌داریم که بار سنگین عدالت و آرامش مردم را به عهده دارد.

رئیس جمهوری گفت: در زمینه کرونا در مجموع روند، روند کاهشی بوده و این هفته نسبت به هفته پیش روند کاهشی بوده اما چند استان حالت ویژه‌ای دارند؛ عمدتا استان‌های جنوبی و سیستان و بلوچستان و کرمان شرایط متفاوت است اما در سایر استان‌ها روند، نزولی بود و الحمدالله امروز هم شاهد خیز جدیدی نیستیم اما نباید نسبت به این مساله مطمئن باشیم. امروز در کشورهای مختلف جهان شاهد موج جدید هستیم.

این خبر تکمیل می شود...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها